نیامدن لیست وایفا در کامپیوتر و علامت قرمز کنارشه صفحه آبی میاد no connection are avalable

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهنیامدن لیست وایفا در کامپیوتر و علامت قرمز کنارشه صفحه آبی میاد no connection are avalable
وفا 3 سال قبل

سلام. چند روزی است که کامپیوترم لیست وایفا رو نمیاره. رو علامت وایفا یک ضربدر قرمزه و روش کلیک می کنم تو اون صفحه آبی میاد no connection are avalable و هیچ خبری از وایفا نیست. من با دانگل به وایفا وصل میشم. اول فکر کردم شاید دانگل مشکل داره اما دانگل رو به لبتاب زدم دیدم تو لبتاب کار می کنه و البته از طریق اینترنت لپ تاب اون رو بروزرسانی هم کردم.اما باز به کامپیوتر زدم باز دیدم همون مشکل رو داره. در صورتی که قبلا خیلی راحت وصل میشد تازه چنذ روزه این مشکل واسم پیش اومده کلی تو صفحات وب گشتم و هر راهکاری که گفته شده رو امتحان می کنم اما فایده ای نداره. لطفا راهنمایی کنید.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
از شما خواهشمندیم یک مرتبه نیز با سیم لن حتما حتما امتحان بفرمایید و به مودم متصل کنید ایا با سیم لن نیز مشکل پابرجا است یا خیر؟ همچنین لطفا مدل دقیق  ویندوز خود را جهت رفع این مشکل در قمست کامنت همین سوال بیان دارید دوست عزیز. 
 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی