هارد اینترنال

ADS


محمد 4 سال قبل

سلام وقت بخیر . حدود یکماه پیش یک هارد اینترنال وسترن بلو ۱ترا با گارانتی آواژنگ خریدم و به سیستمم اضاف کردم (قبلش یه ۵۰۰ بلک داشتم که حدود۴ سالی دارمش) .وقتی که به سیستم وصلش کردم تو شناسوندنش مشکلی نبود . بعد خواستم حدود۱۰۰ گیگ از هارد قبلیم بریزم توش که یه دفعه سرعتش kb700 شد و دیگه نفرستاد . کامپیوترو خاموش کردم و کابلشو دراوردم و دوباره زدم ، روشن کردم و منتقل کرد ، مشکلی نبود . چند روز پیش دوباره اومدم یکم از قدیمیه بریزم رو جدیده که بازم مثل قبل شد و نفرستاد . از جدیده هم اومدم بفرستم رو قدیمیه بازم نشد . هارد اکسترنال اوردم و دیدم بدون مشکل از دوتا هارد به اکسترنال میتونم بفرستم اما از اکسترنال به جدیده نتونستم بفرستم ، کمتر ۵ ثانیه با سرعت خوب میفرسته بعد صفر میشه یا سرعتش رو حدود ۷۰۰kb متوقف میشه یا تو ۷۰۰ -۳۰۰ میمونه . الان دوباره کابل جدیده رو دراوردم دوباره زدم اما مشکل حل نشده . یه چیزی هم اینکه قبلا بتلفیلد وی رو بدون مشکل بازی میکردم(رو هارد قدیمی) اما چند روزیه وقتی دارم بازی میکنم تا تیرم به دشمن میخوره بازی هنگ میکنه همونجور میمونه و بعد چند دقیقه خارج میشه اما اگه تیر نزنم بهشون دیرتر هنگ میکنه(شایدم نکنه ، زیاد صبر نکردم ببینم چقد میشه)

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
ببینید دوست عزیز شم ادر اولین قدم می بایست هارد جدید خریداری شده خود را کاملا با یک انتی ویروس معتبر اسکن کنید پس از اسکن کردن انتی ویروس در صورتی که مشکل رفع نشد می بایست هارد را کامل فرمت کنید و ویندوز را مجدد بر روی ان نصب کنید اما اگر مشکل مجدد پا برجا بود سریعا به گارانتی مراجعه کرده زیرا سوختگی بعضی خازن ها این مشکل را به وجود خواهد اورد .

اما اگر هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.