هارد-و-کابل-ساتا

ADS


mipi 4 سال قبل

با سلام و خسته نباشید من امروز قطعات کیس رو عوض کردم که شامل مادربرد و سی پیو و کابل ساتا. بعد کیس رو اسمبل کردم و کامپیوتر رو روشن کردم بعد ی کپی میکردم صفحه ابی اورد گفتم حتما از ویندوزمه ویندوز رو عوض میکردم که ی ارور داد داده ها بدرستی کپی نشده بعد دفه بعد که ویندوز خواستم بزنم مشکلی ایجاد نکرد ولی بعد اینکه ویندوز رو نصب کردم ی سری هم برنامه نصب کردم صفحه ابی داد . من شکم به کابل ساتا هست . کابل ساتای قبلی من قرمز بود الان رنگ ابیش رو خریدم خب فقط ی سوال من کابل ساتا رو به سوکت ساتا ۳ نصب کردم یعنی نسخه شش مگابایتی در حالی که هارد من معمولی هستش ایا صفحه ابی از این مشکل هست؟ و سوال اخر کابل ساتا رو به سوکت ساتا نسخه ۳ مگابایتی وصل کنم؟ و سوال دیگه ایا میشه کابل ابی رنگ استفاده کرد برای ساتای ۳ مگابایتی؟ 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
تکنولوژی سرعت انتقال داده ها که در بازار معروف است به sata1 یا sata2 یا sata3 ارتباطی به این کابل ها ندارد در تمامی این تکنولوژی ها از همین کابل ها استفاده می شود سرعت انتقال داده ها بستگی به مادربرد است که باید بتواند از آن تکنولوژی پیروی کند.

کیفیت در هیچ یک از کابل های قرمز رنگ و زرد رنگ و آبی رنگ و مشکی رنگ تفاوتی ندارد تنها تفاوت آن ها به میزان هسته آن ها یا همان core می باشد.
کابل قرمز رنگ یک ۱ هسته دارد.
کابل زرد رنگ هشت ۸ هسته دارد.
کابل مشکی رنگ شش ۶ هسته دارد.
کابل آبی رنگ چهار ۴ هسته دارد.

در مورد خطای صفحه آبی میتواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد و معمولا همه آن ها دارای یک ارور کد میباشند که میتواند در روند تشخیص مشکل به شما کمک کند اگر اون کد را برای ما ارسال کنید میتوانیم دقیق تر شما را راهنمایی کنیم 
و یا سیستم را به نمایندگی های مربوطه برده و از آن ها بخواهید سیستم شما را به صورت سخت افزاری برسی کنند
اگر هرگونه سوالی داشتید با ما در پایین همین مطلب در ارتباط باشید
با تشکر,
تیم پشتیبانی.