هایبرنت شدن ویندوز در حالت وجود باتری

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارهایبرنت شدن ویندوز در حالت وجود باتری

سلام، وقتی باتری در لپ تاپ قرار داره (همزمان به برق هم وصله) سیستم بالا میاد و کار میکنه ولی بعد از حدود ۲۰ دقیقه هایبرنت میشه. وقتی باتری رو در میارم این مشکل رفع میشه. تمام تنظیمات اسلیپ یا هایبرنت رو هم چک کردم. 🙁
ممنون

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
نقطه مشترک لپتاپ‌هایی که این مشکل رو داشتن این بود که عمر باتریشون تموم شده بود و یا درست کار نمی‌کرد و یا ظرفیت شارژ به شدت پائین اومده بود. در لپ‌تاپ‌هایی که باتری قابل جدا شدن نداشتن مجبوریم که لپتاپ رو باز کرده و سوکت باتری رو از مادربرد جدا کنیم.
اینکه در آپدیت ۱۸۰۹ ویندوز ۱۰ چه تغییری ایجاد شده که باعث چنین واکنشی میشه رو نمی‌دونم. همینطور مطمئن نیستم که آیا راهی هست که بشه با تغییر تنظیماتی تو ویندوز این مشکل رو برطرف کرد یا نه. اگر بتونم اطلاعات بیشتری در این مورد بدست بیارم حتما شما رو در جریانش قرار می‌دم. الان اکثر کاربرا ویندوز خودشون رو آپدیت میکنن و موارد زیادی هم هست که اقدام به تعویض باتری لپتاپشون بعد از اتمام عمر مفید نمی‌کنن.

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی

ممنون از پاسخگوییتون

ویندوزم ۱۰ هست و کاملا آپدیته! واقعا عجیبه

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

اگر تنظیمات اسلیپ و هایبرنت را برسی کردید و بدون مشکل بود ممکن است ویندوز شما در درجه اول دچار مشکل نرم افزاری شده باشد
پیشنهاد میکنیم یک بار ویندوز را تعویض کنید
اگر این اتفاق مجدد رخ داد به ما اطلاع دهید