هنگ و سرعت کم و ارور در بازی

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارهنگ و سرعت کم و ارور در بازی

سلام 
ببخشید من یه بار پیام دادم جواب ندادین سیستم من یکم هنگه و سرعتش کمه توی بازی میرم ارور میده ارور استیم میده اینو باید چیکار کنم لطفا میگینکامپیوتر روشن میکنم بعد استارت ویندوز رمز یا پسورد خودمو میزنم صحفه سیاه میاد 
سرعت کامپیوترم به شدت پایینه بعضی وقتها کامپیوتر روشن میشه ولی کیبورد با صحفه نشون نمیده من توی تلویزیون بازی می‌کنم پاناسونیک ۵۰
لطفا بگین ممنون میشم 
مشخص سیستمم
رم۲
ویندور سون 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
یکی از دلایلش اینه که با تلویزیون بازی میکنید، گرافیکتون براش سخته پردازش این تصویر با این رم پایین. دلیل اصلیش اینه. اما روش زیر رو تست کنید بلکه یکم بهتر بشه:
حافظه مجازی را ریست کنید
با ریست کردن حافظه مجازی می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. برای این کار، دکمه Windows روی کیبورد را زده و Advanced System Settings را جستجو کنید. در تب Advanced، گزینه Performance را یافته و به بخش Settings آن بروید.
مشکل 100 درصد شدن دیسک
 
حالا یک بار دیگر وارد تب Advanced شده و زیر هدینگ Virtual Memory، روی کلمه Change کلیک کنید.
مشکل 100 درصد شدن دیسک
 
اینجا اگر تیک Automatically manage paging file size for all drives برداشته نشده، آن را بردارید. سپس از همین صفحه درایوی که ویندوز روی آن نصب شده (معمولا درایو C) را برگزینید. سایز اولیه باید بر اساس مقدار پیشنهادی ویندوز تنظیم شده باشد.
مشکل 100 درصد شدن دیسک
 
اما باید بدانید که ماکسیمم سایز باید از ۱.۵ برابر سایز رم شما بیشتر نباشد. به عنوان مثال اگر رایانه‌تان ۴ گیگ رم دارد، آن را بیشتر از ۶۱۴۴ مگابایت تنظیم نکنید. بعد از این کار، روی Set کلیک کرده و OK را بزنید.
اگر رم سیستمتون ۴ گیگ هست Virtual Memory رو روی ۸ گیگ ست کنید ( initial Size و Maximum Size رو روی ۸۱۹۲ ست کنید )
اگر رم سیستمتون ۸ گیگ هست Virtual Memory رو روی ۱۶ گیگ ست کنید ( initial Size و Maximum Size رو روی ۱۶۳۸۴ ست کنید )
اگر رم سیستمتون ۱۶گیگ هست Virtual Memory رو روی ۱۶ گیگ ست کنید ( initial Size و Maximum Size رو روی ۱۶۳۸۴ ست کنید )
اگر رم سیستمتون ۳۲ گیگ هست Virtual Memory رو روی ۸ گیگ ست کنید ( initial Size و Maximum Size رو روی ۸۱۹۲ ست کنید )
فقط دقت کنید روی درایو ” System Managed Size ” اصلا ست نکنید چون ما میخواهیم به رم سیستم کمک کنیم که سرعتش بیشتر شه اگر روی این ست کنید سرعت پایین می اید به جای این که بالا برود!

اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی