ورود ویندوز بدون رمز ماکروسافت

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهورود ویندوز بدون رمز ماکروسافت
اسماعیلی 2 سال قبل

سلام من دیشب اکانت مایکروسافت رو در ویندوز وارد کردم و رمز بهش ندادم الان هرکاری میکنم وارد نمیشه و به ویندوز دسترسی ندارم لطفاً کمک کنید

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
متاسفانه در حال حاضر دو راه دارید معمولا توصیه میشه یک اکانت همیشه در ماکروسافت داشته باشید که در این مواقع ان را وارد کنید اما اگر در نصب ویندوز گزینه skip را زدید توصیه میکنیم در حال حاضر نیز بدون وارد کردن هیچ یوزرنیم یا پسوردی گزینه skip یا next را کلیک کنید در صورتی که مشکل رفع نشد یکی از منطقی ترین راه ان تعویض ویندوز می باشد و حتما در هنگام نصب ویندوز یک اکانت ماکروسافت بسازید تا مشکلی به وجود نایید شما مراحل زیر را نیز میتوانید تست کنید .
نحوه ورود به اکانت مایکروسافت بدون پسورد
کاربرانی که قصد دارند از قابلیت ورود بدون رمز مایکروسافت استفاده کنند و رمز عبور را از اکانت خود حذف کنند، می‌توانند از اپلیکیشن Microsoft Authenticator یا Windows Hello  یا یک کد امنیتی و یا از ارسال یک کد به شماره تلفن خود استفاده کنند. برای برداشتن پسورد از اکانت مایکروسافت، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اپلیکیشن Microsoft Authenticator را دانلود کرده و از طریق آن وارد اکانت خود شوید.
  2. بعد از ورود به حساب کاربری، به صفحه تنظیمات بروید.
  3. وارد بخش Advanced Security Options شوید.
  4. به Additional Security Options بروید.
  5. گزینه Passwordless account را فعال کنید.
  6. دستورالعمل به نمایش درآمده روی صفحه را دنبال کنید و نوتیفیکیشن دریافت شده روی اپلیکیشن Authenticator را تأیید کنید.

توجه داشته باشید که این قابلیت طی هفته‌های آینده در دسترس قرار خواهد گرفت؛ بنابراین در حال حاضر چنین گزینه‌ای را در صفحه تنظیمات اکانت مایکروسافت خود مشاهده نخواهید کرد. شما می‌توانید برای امنیت بیشتر، احراز هویت دو مرحله‌ای را هم از بخش تنظیمات فعال کنید. اگر هم نظرتان راجع به روش ورود به اکانت مایکروسافت بدون پسورد عوض شد، خیلی ساده می‌توانید آن را خاموش کرده و مثل گذشته با رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید.
 
اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی