وصل کردن کامپیوتر به تلویزیون

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزاروصل کردن کامپیوتر به تلویزیون
علی کارجو 4 سال قبل

سلام ساپا گپ، ما می‌خواستیم که کامپیوتر رو به تلویزیون متصل کنیم. دوتا راه وجود داره: یکی استفاده از کابل VGA، راه دوم هم کابل HDMI هست. ما با کابل HDMI امتحان کردیم که میگن سرعتش فوق العاده هست اما متأسفانه موفق نشدیم. می تونید بگید اشکال از کجاست؟ خیلی متشکرم از زحمات همکاران تون

ساپا گپ جواب بده، ساپا گپ جواب بده

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
اگر امکان دارد برای ما توضیح دهید دقیقا با چه مشکلی روبرو شدید ؟ با چه اروری مواجه شدید ؟ ایا با متن no signal  مواجه میشوید ؟ 
برای وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون با کابل HDMI ابتدا باید کابل را به پورت‌های روی تلویزیون و لپ تاپ وصل کنید.
connect lap top to pc / اتصال لپ تاپ به تلویزیون با کابل HDMI
بعد از اینکه اتصال را بین تلویزیون و لپ تاپ برقرار کردید، Input یا ورودی تلویزیون خود را روی پورت مورد نظر تنظیم کنید. احتمالا در روی کنترل تلویزیون، دکمه‌ای با عنوان Input یا Source وجود داشته باشد. اگر با این تنظیمات آشنا نیستید، به دفترچه راهنمای تلویزیون مراجعه کنید.
connect lap top to pc / وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون با کابل HDMI
اگر به صورت خودکار اتصال لپ تاپ به تلویزیون برقرار نشد، در لپ تاپ خود کلیدهای ویندوز+P را فشار دهید. و از قسمت نشان داده شده، گزینه Duplicate را انتخاب کنید. این قسمت برای ویندوز ۷ به صورت زیر است که در بقیه ویندوزها هم همین گزینه‌ها ظاهر می‌شوند.
connect lap top to pc / اتصال لپ تاپ به تلویزیون با کابل HDMI
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
برای این کار میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
باتشکر,
تیم پشتیبانی