پر شدن حافظه c

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهپر شدن حافظه c
mardeatashi 3 سال قبل

سلام درایو سی پر شده اما چیزی هم ندارم روی این درایو چکار کنم؟

1 پاسخ
پشتیبانی سایت تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
یکی از آسان‌ترین و در دسترس‌ترین روش‌ها برای حذف فایل‌های موقت، استفاده از Disk Cleanup است. برای دستیابی به این ابزار کافیست عبارت Disk Cleanup را داخل نوار جستجوی ویندوز ۱۰ که در کنار گزینه استارت قرار دارد وارد کنیم و سپس اینتر بزنید. بعد از نمایش آیکون ابزار، روی آن کلیک کنید. ابزار بعد از شروع به کار، کار محاسبه مقدار فضای قابل آزادسازی را آغاز می‌کند. این کار در مورد درایو C سیستم صورت می‌گیرد.
بعد از اتمام پروسه، پنجره نتیجه آنالیز درایو C به نمایش در می‌آید. در این پنجره به سمت پائین اسکرول کنید تا گزینه Temporary Files را پیدا کنید. تیک این گزینه را فعال کنید. می‌توانید حذف فایل‌های دیگر قسمت‌ها مانند سطل زباله ویندوز یا پوشه دانلودها را نیز انتخاب کنید. بعد از اتمام کار، حالا باید بر روی گزینه Clean up system files کلیک کنید.
بعد از اینکه ویندوز، میزان فضای ذخیره‌سازی را محاسبه کرد، باری دیگر به این صفحه بازخواهید گشت. باری دیگر مانند مرحله قبل، پوشه‌هایی که می‌خواهید پاکسازی شوند را انتخاب کنید و سپس OK را بزنید. هشداری مبنی بر اینکه میخواهید فایل‌ها به طور دائمی حذف شوند ظاهر خواهند شد. Delete Files را بزنید. حالا Disk Cleanup شروع به حذف فایل‌های غیر ضروری سیستم شما می‌کند. این کار ممکن است چند دقیقه‌ای به طول بیانجامد.
با انجام مراحل بالا احتمالا میتوانید تا مقدار قابل قبولی فضای درایو خود را خالی کنید. اگر به هر دلیلی فکر میکنید که در انجام مراحل بالا دچار مشکل میشوید.پیشنهاد میکنم سیستم خود را به یک شخص که مهارت چنین کاری را دارد بدهید تا این کار را انجام دهد.
اگر هرگونه سوالی داشتید میتوانید در پایین همین مطلب با ما در ارتباط باشید.
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان
ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.