چه لپ‌تاپ ی بخرم

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهچه لپ‌تاپ ی بخرم
Hana 4 سال قبل

با ۲۰ میلیون تومان چه لپ‌تاپ ی بخرم که کاربرد های خوب برای ارائه داشته باشه کاربری روزانه و نیمه حرفه ایی که به درد  رشته شبکه و نرم افزار رایانه هم بخوره با مارک ایسوس حتما ایسوس باشه

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
به هیچ عنوان لپ تاپ ایسوس را به شما پیشنهاد نمیکنیم زیرا لپ تاپ های ایسوس در حال حاضر از قیمت های ۵۰ میلیون به بالا کار امد هستند اما اگر میخواهید حتما لپ تاپ ایسوس باشد ما به شما چند لپ تاپ را پیشنهاد میکنیم اما این نوع لپ تاپ ها اصلا برای کار های گرافیکی نیستند . 
ASUS VivoBook R521JB-Core i3-8GB-1TB-2GB
ASUS VivoBook X540UB-Core i5-8GB-1T-2GB
Asus VivoBook Max X543UB i5 8250U-4GB-1TB-2GB MX110
Asus VivoBook 15 R521JA-i3 1005G1-8GB-1TB+128SSD-INT
Asus X509JB-core i5 1035G1- 8G- 1T- 2G
 
در صورتی که میخواهید تیم ما خود برای شما لپ تاپ مناسبی را در این رنج قیمت پیشنهاد دهد لطفا در سایت ثبت نام کرده و در قسمت کامنت این سوال برای ما بیان دارید.

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.