کارایی لب تاب برای برنامه گرافیکی مثل افتر افکت

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهکارایی لب تاب برای برنامه گرافیکی مثل افتر افکت
مهدی 3 سال قبل

سلام من یه لب تاب ایسر با مشخصات رم ۱۲ گرافیک ۲ getforce940mx و ۲۵۶ گیگ ssd و corei56200uاست.این لب تاب برای رندر گیری ارای افتر افکت لگ میندازه کار من هم با افتر افکت درست کردن کلیپ های اینستاگرامی با افکت هستش ولی وقتی افکت ها زیاد میشه یا از افکت ۳ بعدی استفاده میکنم جوابگو نیست.
لب تاب lenovo ideapad3با مشخصات corei51035g1و رم ۱۲ و ۲۵۶ گیگssd فقط گرافیک دوم یعنی انویدیا نداره البته فکر کنم با یه هزینه ۲-۳ تومنی بشه روش گذاشت ولی حالا بدون کارت گرافیک میتونه بهتر از لب تاب الآنم یعنی ایسر عمل بکنه و رندر بهتری بگیره برای افتر افکت و برنامه های دیگه رو درست بالا بیاره بدون لگ.
این لب تاب با این مشخصات تو ایران نیست و از خارج قراره برام بیارم و قیمتش ۱۵ میلیون میشه. لب تاب خودمم فکر کنم ۱۲ میلیون بر دارن.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
طبیعتا وقتی که شما میخواهید از سیستم عامل خود برای استفاده از رندر گیری و کارای تدوینی استفاده کنید , باید از یک سیستم عامل قوی برای این کار استفاده کنید تا به مشکلاتی مانند داغ کردن ویا … بر نخورید . 
سعی کنید همان گزینه دوم را از خارج سفارش دهید , اما اگر توان هزینه بیشتر دارید , بهتر است خنک کننده های مایع و یا SSD های قدرتمند را بر روی سیستم خود نیز اضافه کنید . 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی