کرش کردن کارت گرافیک لپتاب حین بازی

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارکرش کردن کارت گرافیک لپتاب حین بازی
mrshadow 3 سال قبل

سلام .خسته نباشید .لپ تاب ی مدته بعد از اجرای بازی بعد این که ی کم از بازی کردن میگذره یا کرش میکنه و میاد بیرون یا کلا هنگ میکنه و صفحه گیر میکنه و باید ری استارت بشه حتی در بازی های با گرافیک پایین که اجرای اون ها با سیستم لپتاب من مثل اب خوردن میمونه!!و تمام کارهایی که لازمه و امکان داشته رو انجام دادم اپدیت درایور کارت گرافیک و هر کار نرم افزاری که باید انجام میدادم ولی نتیجه ای نگرفتم حتی تست پایداری هم که از کارت گرافیک گرفتم متوجه مشکلی نشدم و واقعا دیگه کاری نرم افزاری چیزی به ذهنم نمیرسه و چون تو سخت افزار تخصصی ندارم کاری نکردم ممنون میشم اگه بنده رو راهنمایی کنید که مشکل از چه چیزی میتونه باشه.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
ابتدا میتوانید با خالی کردن فضای هارد ها و مخصوصا درایو c سرعت را افزایش دهید. 
سپس برای حصول اطمینان از سلامت قطعات، یکی یکی دمای سی پی یو و گرافیک را چک کنید تا مطمئن شوید ایرادی ندارند. اگر از دمای آنها نیز به نتیجه ای نرسیدید پیشنهاد میشود پس از استفاده از آنتی ویروس و همچنین کلیر کش کردن و تعویض ویندوز، آن را در صورت لزوم نزد متخصص ببرید تا از نزدیک بررسی شده و اقدامات لازم انجام گیرند.
اگر هرگونه سوالی داشتید میتوانید در پایین همین مطلب با ما در ارتباط باشید.
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان
ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

تمام این کار هارو انجام دادم کارت گرافیک رو زیر فشار بردم و نهایت دما ۸۶ درجه سانتی گراد بود مدل لپتاب هم dell xps l502 x و موقع اجرای بازی صرف نظر از اینکه چ بازی ای باشه حتی بازی با گرافیک خیلی پایین بیشترین تایمی که میشه بازی کرد ۲۰ دقیقه است و خیلی موقع ها هم بلافاصله پس از اجرای بازی هنگ میکند در محیط کاربری بازی هنگ نمیکند همین که بازی شروع میشود و اماده ی بازی کردن میشم هنگ میکنه ممکنه مشکلی برای کارت گرافیک پیش اومده باشه واقعا هر کاری میکنم نمیتونم مشکل رو پیدا کنم

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

بله احتمال ایراد پیدا کردن گرافیک وجود داره. البته ممکنه که بازی گرافیک قوی نیاز داشته باشد. اما اگر در همه بازی ها این مورد پیش می آید پس احتمالا ایراد از گرافیک میباشد.