کم بودن صدای هدفون Rapoo VH500

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهکم بودن صدای هدفون Rapoo VH500
Redrags 2 سال قبل

با سلام
هدفون رو مدتی هست که خریدم، این هدفون از USB پشتیبانی میکنه و وقتی به لپ تاپم وصل میکنم در دیسکورد و یا تیم اسپیک با مشکل کم بودن صدا مواجه میشم. 
مثلا زمانی که میخوام حرف بزنم از طریق میکروفون که نزدیک ترین حالت ممکن به صدای من رو داره، صدای بشدت پایین رو میفرسته انگاری که از خود لپ تاپ صدا میره، نه هدفون!! و اینکه اگه من هندزفری که دارای جک۳.۵ است به لپ تاپ وصل کنم میتونم با سویچ کردن روی میکروفون هندزفری بهترین صدا رو داشته باشم!! هدفون از نظر من سالمه چون صدایی که خروجی میگیرم بسیار با کیفیت هست، اپ این رو هم دانلود کردم و درایورش رو نصب کردم که حتی میتونم با این روی ۷.۱ کانال مجازی سویچ کنم و صدای اونو خروجی داشته باشم، از این لحاظ مشکلی نداره ولی موضوعی که اذیت میکنه من رو میکروفونش هست که مجبورم هندزفری بزنم و سویچ کنم تا صدای خوبی داشته باشم وگرنه از میکروفون هدفون نمیشه صدای بلند و واضحی رو گرفت!! لطفا از دوستانی که میتونن این مشکل رو حل کنن یا راه حلی برای رفع این موضوع دارن درخواست کمک دارم.
با تشکر

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
بله طبق بررسی های ما نمونه ای از vh500 بررسی شد و طبق گزارشات در حالت عادی پس از باز کردن جعبه هیچ مشکل یا تنظیماتی در رابطه با بلند تر شدن صدا وجود ندارد توصیه میشود حتما هدست را روی یک سیستم دیگر تست کرده اگر مشکل پابرجا بود حتما به گارانتی مراجعه کنید زیر امکان خرابی میکروفون وجود دارد . 

اگر هرگونه سوالی داشتید میتوانید در پایین همین مطلب با ما در ارتباط باشید.
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان
ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.