کیبورد لپ تاب

ADS


mahdirezayi 4 سال قبل

سلام خسته نباشید کیبورد لپ تاب من دکمه g و h کار نمیکنه لپ تاب من hp و مدل Elitebook 8440P

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

گاهی اوقات پیش می آید که شما یک کلید را روی کیبورد فشار میدهید اما بایستی کلید Shift را همزمان با آن کلید بفشارید تا آن کلید عمل کند. برای حل این مشکل نیاز است که یکبار ویندوز را Clean boot کنید برای انجام این کار ابتدا کلید های ترکیبی Windows+R را فشار دهید تا پنجره RUN باز شود سپس تایپ کنید msconfig.exe تا پنجره System Configuration باز شود.
به تب General رفته و گزینه Selective Startup را انتخاب کنید و تیک گزینه Load System Services را بزنید و تیک Load Startup Items را بردارید. سپس به تب Services بروید و تیک گزینه Hide all Microsoft Services را بزنید و دکمه Disable all را بزنید و بعد دکمه OK را بزنید تا تغییرات اعمال شود. اگر مشکل حل نشد ممکن است یکی از برنامه های نصب شده در سیستم باعث بروز این مشکل شده باشد که در این صورت باید آن برنامه را غیر فعال کنید.

در صورتی که با انجام کار های بالا مشکل رفع نشد میتواند به دلیل زیر باشد

معمولا زمانی که چند دکمه بر روی کیبورد لپ تاپ کار نکند نشان دهنده این است که کیبورد شما خراب شده است
و شما باید اقدام به تعویض کیبورد به صورت کامل نمایید زیرا در ۹۰% موارد کیبورد ها قابلیت تعمییر ندارند
اما پیشنهاد میکنیم که قبل از تعویض کیبورد با یک کیبورد دیگر به صورت USB به سیستم متصل کرده و برسی کنید که آیا با یک کیبورد دیگر دکمه ها کار میکنند یا خیر اگر به درستی همه حروف کار میکردند پس مشکل از کیبورد لپ تاپ بوده و باید تعویض شود
اگر هرگونه سوالی داشتید با ما در پایین همین مطلب در ارتباط باشید

باتشکر,
تیم پشتیبانی