گوشی موبایل 4 تا 7 میلیون

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهگوشی موبایل 4 تا 7 میلیون
NIMATORABI 4 سال قبل

سلام، خسته نباشیدخیلی ممنون از مشاوره خرید لپ تاپ  .
من میخوام گوشی تو رنج قیمت ۴ تا ۷ میلیون بخرم.صفحه نمایشش تقریبا مهم برام؛ دوربین زیاد نه؛ رمش خوبه که ۶ به بالا باشه و پردازنده خوب و قوی داشته باشه چون من کمی تند کار میکنم و زیاد هم بازی نمیکنم. حافظه داخلیش هم ۶۴ به بالا.
خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید.

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
با توجه به مشخصات ذکر شده توسط شما دوست عزیز ما گوشی های زیر را به شما پیشنهاد میکنیم , تمام گوشی موبایل های زیر بین رنج قیمت ۴ میلیون تا ۷ میلیون تومان می باشد . در صورت سوال بیشتر در این رابطه با ما در قسمت کامنت همراه باشید .

  • گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M31 SM-M315F/DSN دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸گیگابایت
  • گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 Pro M2003J6B2G دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت
  • گوشی موبایل دوجی مدل S68Pro M11T دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت
  • گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 Pro M2003J6B2G دو سیم‌ کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت

تمام مدل های بالا رم ۶ را دارا می باشند و بعضا ۱۲۸ گیگابایت نیز فضای داخلی دارند , و از برند های باکیفیت هستند. در صورتی که سوالی از قسمت بالا دارید لطفا در قسمت کامنت همین قسمت با ما در ارتباط باشید

 

باتشکر,
تیم پشتیبانی

خیلی ممنون.
ردمی نوت ۸ پرو خوبه؟میگن چون پردازندش مدیا تک شاید تو بلند مدت خوب عمل نکنه؟؟

و اینکه نوت ۹ پرو مال هند؟؟؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

درسته اما نکته ای که هست , در این رنج قیمت شما می بایست بین برند هایی انتخاب نهایی خود را انجام دهید که شاید عملکرد نسبتا عالی در بین رقبای خود نداشته باشند .
دو برند شیاومی و برند هواوی یکی از بهترین گوشی های میانرده را دارا می باشند . البته که شما گوشی سامسونگ را در قسمت بالا مشاهده میکنید گرچه این مدل نیز کارایی عالی دارد اما در حال حاضر با افزایش قیمت دلار و … شما کارایی بالاتر و بهتری را در دیگر برند اهی ذکر شده خواهید دید .

با بررسی که تیم ما در رابطه با گوشی رد می نوت ۸ پرو , داشته است تنها ۲% از کاربرانی که این گوشی را خریده اند مشکلاتی پردازنده روبرو شده اند و نمیتوان ان را مشکلی اساسی دانست . تقریبا همه گوشی ها بین ۲ تا ۳ سال به خوبی میتوانند کارایی خود را حفظ کنند و این گوشی نیز از ان مستثنی نیست در صورتی که سوال بیشتری در رابطه با پردازنده و دیگر مشکلات دارید با ما در ارتباط باشید .

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

این پردازنده معمولا برای افرادی در دراز مدت ممکن است اذبت کند , ان هم به صورتی که تنها شما در درایز مدت ممکن است گوشی داغ کند , که شما از بازی های بسیار سنگین استفاده کنید و مدا مبا گوشی بازی کنید اما با توجه به عرض شما در قسم تاول سوال , شما صرفا با گوشی بازی نمیکنید و یک استفاده کاربری دارید .

در رابطه با ردمی نوت ۸ باید عرض کنم این گوشی در بازار هند عرضه شد و اولین بار در هند رونمایی شده است

خیلییییی ممنون
خیلی عذر میخوام شما اگه باشید بین ۴ تا گوشی بالا و ردمی نوت ۸ پرو کدوم رو انتخاب میکنید؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

خیلی ممنون از لطف شما , در نهایت با بررسی بیش از ۲۰ نکته مختلف از دوربین تا پردازنده , رزولوشن صفحه , فریم و دیگر موارد ما به شما
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M31 SM-M315F/DSN دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸گیگابایت
را پیشنهاد میکنیم گوشی موبایل دوجی مدل S68Pro M11T دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز بسیار عالی است اما در حال حاضر قیمت ان افزایش پیدا کرده است و یک مقدار کارایی گیمینگ دارد .
اما در نهایت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M31 SM-M315F/DSN دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸گیگابایت انتخاب نهایی ماست که میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر ان را بررسی و خریداری کنید .

لینک