sign in کردن در new and interests تسکبار

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارsign in کردن در new and interests تسکبار
spiritpalsy 3 سال قبل

سلام
توی new and interests که می خواستم sign in کنم این پنجره ستینگ باز میشه…توی پنجره ستینگ چی کار باید بکنم که اکانت مایکروسافتم توی sign in, new and interests بشه؟
مرسی…
اسکرین شات:

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز ,
این مورد به راحتی در ایران در دسترس نیست دوست عزیز اما شما در صفحه ستینگ باز شده در قسمت بالا add account را زده و اکانت ماکروسافت خود را ادد نمایید . 

همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر ,
تیم پشتیبانی 

add account رو زدم ولی جهت اضافه کردن اکانت مایکروسافت نداره. ایمیل یاهو رو اد کردم که با همین ایمیل اکانت مایکروسافت رو ساختم ولی ظاهرا ربطی به new and interests نداره چونکه توی new and interests هنوز زده no connected account و یه نکته دیگه اینکه قبلا زیر no connected account عبارت سبز رنگ sign… بود ولی الان نیست.

تصویر:

https://s4.uupload.ir/files/add_acount_win_set_w0i0.png

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

درسته شما باید از قسمت Account در ستینگ خود ویندوز ابتدا وارد مایکروسافت اکانت خودتون بشید سپس یک بار سیستم را ریستارت کنید به صورت اتوماتیک در News and Interests اضافه خواهد شد

همینطور که در دو تا تصویر زیر قابل مشاهده هست در ویندوز وارد اکانت مایکروسافت خودم شدم ولی همچنان در News and Interests زده شده No connected account.

تصاویر:

https://s4.uupload.ir/files/ms_acc_01_9ig.png
https://s4.uupload.ir/files/ms_acc_02_je4s.png

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

درسته دوست عزیز روش های شما درست بوده و روش که از طرف خود مایکروسافت نیز گفته شده اضافه کردن اکانت در قسمت ستینگ میباشد اما متاسفانه این قابلیت ظاهرا دارای باگ میباشد زیرا کاربران دیگری هم دقیقا همین مشکل را داشته
به احتمال زیاد این مورد در آپدیت های آینده رفع خواهد شد
در حال حاضر کاری از دست شما برنمی آید

متاسفانه من انگلیسیم در حد مبتدی هست ولی من هم یه سرچ به انگلیسی کردم توی کامیونیتی مایکروسافت همین مشکل مطرح شده بود و تا اونجایی هم که من متوجه شدم با توجه به ضعفم در زبان ظاهرا راه حلی فعلا نداره. این کامنت رو دادم صرفا جهت تایید آخرین کامنت شما. باتشکر.

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

خواهش میکنم دوست عزیز
تیم ما همیشه در خدمت شماست