err connection reset

ADS


Muhammad Reza 2 سال قبل

با سلام 
در مرورگرهای کامپیوتر که ویندوز ۱۰ سیستم عامل آن است برای تعداد خاصی از سایت ها علی الخصوص سایت دانشگاه هنگام ورود به کلاس با لینک دسترسی این ارور را در مروگر google chrome میدهد. برای حل این مشکل از تنظیمات لازم را در قسمت های proxy و firewall و antivirus و APPEX network accelerator وIP reset از طریق cmd و پاک کردن cache مرورگر و تغییرات لازم دیگر ولی باز مشکل حل نشد .
لطفا در صورت امکان راهنمایی کنین. 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
TCP/IP را ریست کنید
یکی دیگر از راه‌کارهای رفع ارور Err_Connection_Reset در گوگل کروم این است که TCP/IP مورد استفاده دستگاه خود جهت اتصال به اینترنت را ریست کنید. جهت انجام این کار باید “Command Prompt” را به‌صورت Administrator اجرا کنید. جهت انجام این کار نیز باید در نوار جست‌و‌جوی منوی استارت، عبارت “command prompt” را تایپ کرده و پس از بالا آمدن نتیجه، بر روی آن کلیک-راست کنید و سپس “Run as administrator” را برگزینید.
پس از ظاهر شدن Command Prompt باید دستورات زیر را تایپ کنید:
netsh winsock reset
netsh int ip reset
ipconfig /release
ipconfig /renew
ipconfig /flushdns
خطای Err_Connection_Reset  اگر با راه کار بالا مشکل حل نشد یک مرتبه مرورگر را حذف کرده موزیلا را نصب نمایید و تست کنید ایا در مرورگر موزیلا نیز با این مشکل روبرو میشوید یا خیر؟ 
 

اگر هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمانممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.