یکی از سوالات متداول کاربران این است که مشکل پیغام Unfortunately app has stopped چیست و چگونه آن را برطرف کنیم؟ در ادامه به این موضوع پرداخته می شود. که شما چگونه میتوانید به برطرف کردن مشکل Unfortunately app has stopped یا بهتر است گفته شود این ارور در گوشی های اندرویدی اقدام کنید . طبیعی است که این مشکل برای اکثر گوشی های اندرویدی ممکن است رخ دهد به همین دلیل تیم ساپا گپ سعی کرده است جهت بررسی و رفع ارور Unfortunately app has stopped در گوشی های اندرویدی اقدام کرده و برای رفع این نوع ارور های Stopped app اقدام کند و شما بتوانید با راه کار هایی که در زیر به شما اعلام خواهیم کرد به رفع این مشکل یا بهتر است بگوییم این ارور بپردازید اما در صورتی که مشکل شما با روش های زیر رفع نشد شما میتوانید از قسمت سوال بپرس در تب بالای وب سایت با کارشناسان سایت ارتباط بر قرار کرده و با ما در تماس باشید .


رفع مشکل unfortunately app has stopped

اولین جوابی که می دهیم این است که ناراحت نشوید، راه حل دارد. , شما میتوانید خیلی ساده به رفع مشکل unfortunately app has stopped در گوشی های اندرویدی بپردازید . برای پاسخ به این سوال، با ذکر مقدمه شروع می کنیم.گوشی های اندروید توانایی های بسیاری دارند و به سرعت میلیون ها کاربر به سمت خود جذب کرده اند. اینترنت همراه، دوربین، بلوتوث، انجام امور بانکی همه و همه تنها بخشی کوچک از دنیای عجیب گوشی های همراه است.

پیشرفت گوشی های اندروید به قدری است که الان جایگزین بسیاری از موضوعات مانند کارت های بانکی، لپ تاپ و کامپیوتر هم هست. با یک گوشی اندروید در عرض چند ثانیه می توان پیام های بسیار مخابره و نتیجه دلخواه را دریافت کرد. همزمان با رشد گوشی های اندروید، اپلیکیشن های بسیاری جهت راحتی و جذب بیشتر کاربر تولید شده است. شما با تنها یک حرکت می توانید صدای خود را به مخاطبان آن طرف دنیا برسانید و جواب دریافت کنید . عضویت در کانال ها و گروه های متعدد از دیگر جاذبه های گوشی همراه از طریق اپلیکیشین های پیام رسان است.


نظر دیگر وب سایت ها در رفع ارور unfortunately app has stopped

یکی از وب سایت هایی که لازم به ذکر است خیلی حرفه ای در زمینه رفع این ارور پرداخته است وب سایت خارجی pupuweb.medium می باشد که بسیار حرفه ای توانسته است این موضوع را هندل کند و مقاله ای کامل در رابطه با رفع ارور unfortunately app has stopped در گوشی های اندروید قرار دهد تا شما بتوانید خیلی عالی و حرفه ای این مشکل را رفع کنید اما ساپا گپ به دلیل حمایت از دوستان عزیز این مقاله را به فارسی ترجمه کرده و شما میتوانید خیلی راحت این مشکل را خواندن این مثاله رفع کنید . اما سوال اینجاست که چه می شود اپلیکیشنی درست وسط کار متوقف می شود و این مشکل به وجود می اید ؟

رفع مشکل unfortunately app has stopped

پیغام unfortunately app has stopped چیست؟

گاهی می شود که شما نرم افزاری را خریده اید، یا به صورت مستقیم، یا از طریق بازار و دیگر فروشگاه های مجازی. آن وقت این نرم افزار بیاید و وسط کار توقف کند، دل انسان می سوزد.برای رفع مشکل پیغام unfortunately app has stopped چه چاره ای بیندیشیم؟ اما بهتر است قبل از اینکه به رفع مشکل بپردازیم کمی راجب ارور unfortunately app has stopped برای شما توضیح دهیم این مشکل در گوشی های اندرویدی بیشتر به وجود می اید .

و در بیشتر اوقات زمانی برای شما به وجود می اید که یک اپلیکیشن اجرا میشود و یک دفعه میبینید اپلیکیشن گوشی شما بسته میشود و صفحه سیاه شده و unfortunately app has stopped را مشاهده میکنید که خیلی دلسرد کننده هستش به همین دلیل تیم ما سعی کرده است برای رفع این مشکل راه حلی اراعه دهد . ممکن است این مشکل به دلیل نصب برنامه جدیدی روی گوشی شما به وجود بیاید و یا با پاک شدن برخی از فایل های سیستمی در گوشی موبایل شما این مشکل به وجود می اید البته ممکن است این مشکل به دلیل قطعی اینترنت یا کمبود حافظه موبایل شما نیز رخ دهد که دقیق در در ادامه انها را بررسی خواهیم کرد .


دلایل رفع ارور unfortunately app has stopped در گوشی موبایل

  • رخ دادن مشکل در کارت مموری SD CARD
  • کم شدن سرعت و کارکرد گوشی و باز بودن برنامه های بسیار زیاد
  • وجود باگ و خطا یا ویروس در اپلیکیشن
  • منقضی شدن نسخه قدیمی اپلیکیشن
  • وجود مشکل در برنامه نویسی خود اپلیکیشن
  • رخ دادن مشکل در اپلیکیشن های مدیریت گالری و مخاطبین
  • رخ دادن مشکل در سیستم عامل اندروید
  • نصب ناقص نرم افزار
  • مزاحمت توسط آپدیت Google

رفع مشکل unfortunately app has stopped

راه حل مشکل unfortunately app has stopped

برای رفع ارور unfortunately app has stopped در گوشی های اندرویدی در مرحله اول ابتدا مموری را از روی گوشی بردارید و مجدد نرم افزار را اجرا کنید. اگر درست کار کرد، احتمالا کارت مموری دچار مشکل شده است. می توانید کارت مموری را با آنتی ویروس اسکن کنید ویا برنامه های اضافی آن را پاک کنید. البته اگر ایراد سخت افزاری در کارت مموری رخ داده باشد، نمیتوان کاری انجام داد.

در مرحله دوم اگر روش بالا جواب گو نبود می توانید این روش دوم را امتجان نمایید , گوشی یا تبلت خود را خاموش روشن کنید. این کار به دستگاه شما فرصت استراحت می دهد تا بتوانید دوباره آن را به کار بگیرید. هم می توانید از یک آنتی ویروس استفاده کنید هم می توانید نرم افزار را حذف Uninstall و نصب کنید.

گر روش بالا نیز پاسخ گو نبود روش سوم را که حتما جدی بگیرید ان است که به گوگل پلی یا بازار مراجعه کرده و سعی کنید نرم افزار خود را حتما آپدیت کنید. در صورتی که نرم افزار به اخرین نسخه اپدیت است روش زیر را بررسی بفرمایید.

یکی دیگر از راه کار ها پاک کردن کش برنامه است برای پاک کردن کش برنامه مورد نظر ابتدا وارد setting شده و در ان قسمت به دنبال app بگردید و سپس در قسمت app به دنبال برنامه مورد نظر گشته بر روی ان کلیک کنید در اینجا در برخی گوشی ها بر روی storage کلیک کرده و روی clean cashe کلیک کنید . کش برنامه مورد نظر پاک خواهد شد سپس مجدد وارد برنامه شوید و تست بفرمایید .

دستگاه خود را به تنظیمات کارخانه Factory reset ببرید. بگذارید فراموش کند که چه بلاهایی در این مدت سرش آورده اید. با بازگرداندن به تنظیمات کارخانه، تمامی خاطرات گوشی پاک می شود و با خیال راحت می توانید دوباره استفاده کنید. البته قبل از این کار بک آپ بگیرید. توصیه می کنیم همان ابتدایی که نرم افزار ها روی دستگاه شما نصب شده و هنوز مشکلی پیش نیامده، آبک آپ بگیرید وگرنه موقعی که دستگاه دچار باگ و ویروس شده، گرفتن بک آپ مشکلی را حل نمی کند و دوباره روز همان است و روزی همان. راه حل دیگری هم هست که آن تغییر تاریخ و زمان اندروید به ماقبل تاریخ و سال های گذشته است. البته این راه موقتا درد دستگاه را دوا می کند. شاید تقریبا معادل مفهوم restore point در رایانه مدنظر باشد.

ممکن است نرم افزار حین نصب، خوب مراحل لازم را اجرا نکرده باشد. و به درستی نصب نشده باشد. در این صورت همان راه حل حذف و نصب مجدد برنامه توصیه می شود. البته نرم افزار رفع خرابی اپلیکیشن های اندروید نیز وجود دارد که کار آن دقیقا repair کردن اپلیکیشن است. می توانید امتحان کرده این گونه نرم افزار ها را نصب کنید. این مشکل شایع است. چرا که برنامه Google منتظر است تا به اینترنت وصل شوید و خود را آپدیت کنید. برای این موضوع وارد تنظیمات و برنامه های تازه آپدیت شده شوید. تیک آپدیت Google را بردارید و بعد به دنبال پاک کردن Cache برنامه Google باشد.