بالا آمدن گوشی

ADS


Ba ehsgh 5 سال قبل

سلام ، گوشی galaxy j7 2017 من هنگام بالا آمدن و روشن شدن پیغام “android در حال راه اندازی است” میاد و بعد این پیغام گوشی بالا میاد راه حل رفع این مشکل چیه ؟!

1 پاسخ
بهترین پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 5 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
این مشکلی که شما با ان مواجه شدید تنها به یک دلیل ممکن است پیش اید , و این مشکل اپدیت اندروید شماست در حالت کلی برخی تلفن های همراه به هنگام روشن شدن این پیغام را نمایش خواهند داد ,و برخی دیگر نه , این پیغام هیچ خطری نداشته و هیچ مشکلی برای شما نخواهد داشت .
دلیل ارسال این پیغام : تلفن همراه شما از سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکند و هر تلفن همراه به هنگام روشن شدن میبایست سیستم عامل خود را فعال  ( بوت ) کند . به همین دلیل این پیغام برای شما نمایش داده میشود .
راه حل : دوست عزیز راه حلی برای نمایش ندادن این پیغام وجود ندارد زیرا این پیامی از طرف خود تلفن همراه شما می باشد , تنها راه ان چک کردن اپدیت اندروید گوشی خودتان می باشد که ممکن است در صورت وجود اپدیت بالاتر , پس از اپدیت این پیغام رفع شود .
برای برسی اپدیت اندروید خود مسیر زیر را طی کنید :

  1.  تنظیمات
  2. گزینه About Phone را لمس کنید.
  3. گزینه Check Updates را انتخاب کنید.

در این حالت اگر دستگاه اندرویدی شما به شبکه اینترنت متصل باشد، شروع به بررسی وجود یا عدم وجود آپدیت OTA می‌کند. در صورتی که آپدیتی قابل دانلود باشد دستگاه گزینه دانلود آن را ارائه خواهد کرد. این روش یکی از بهترین و پرکاربردترین روش های موجود به منظور بررسی وجود آپدیت برای گوشی اندرویدی است

اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
با تشکر,
تیم پشتیبانی.