حل و رفع 99% مشکلات بازی پابجی اندروید ( بروز شد 2021 )

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهحل و رفع 99% مشکلات بازی پابجی اندروید ( بروز شد 2021 )
RISKFAKTOR 4 سال قبل

مشکلات بازی پابجی اندروید

با سلام بنده یه موبایل samsung galaxsy j7coreدارم که حافظه داخلی آن ۱۶گیگابایت هست و رم ۱۶گیگ هم دارم و حافظه داخلی ۱۳گیگش پره و ۳گیگ دیگه جا داره و رم هم ۱۴گیگابایت توش جا داره میخوام بازی رو نصب کنم میگه حافظه شما پر است من مقاله را نیز مطالعه کردم اما اگر ممکن است اینجا به من پاسخ دهید ممنون  لطفا اگه میشه راهنمایی کنید شاید میخواد به حافظه خود گوشی نصب کنه که۳گیگ جا داره بازی که میخوام نصب کنم۲گیگ هست پابجی موبالیه ولی نصب نمیشه یه راهی بگید که بتونم بازی رو نصب کنم ممنون میشم کمک کنید با سپاس و تشکر از سایت خوب و محبوب شما

1 پاسخ
بهترین پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
اول از همه لازم به ذکر است بنده مشخصات کامل این بازی رو در این قسمت بیان کنم :

  • اندروید مورد نیاز : ۴.۳ و بالاتر
  • ۴۴ مگابایت حافظه نصب فایل بازی
  • ۱۸۶۰ مگابایت دیتا

نکته ای که است شما پس از نصب فایل بازی ( ۴۴ مگابایت ) می بایست فایل بعدی یعنی دیتا را از داخل pc  ( لینک ان را در ادامه خواهم گذاشت ) دانلود کرده و پس از ان , این فایل را در مسیر زیر paste کنید .:
راهنما :

  • ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
  • فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.tencent.ig را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
  •  در نهایت بازی را آنلاین اجرا نمایید

پس از ان بازی را اجرا نمایید , در این قسمت شما اشاره کردید که بازی ۲ گیگ می باشد و حافظه تلفن همراه شما ۳ گیگ است , اما نکته ای که است دیتای این بازی یک base کلی می باشد و فایل ها و اپدیت های جدید بازی جزو این دیتا نیز نمی باشد به این صورت که شما مشاهده میکنید که پس از باز کردن این بازی , باید کمی صبر کنید تا بازی دوباره دانلود نهایی خود را انجام دهد . به همین منظور شما پس از باز کردن بازی باید صبر کنید تا علاوه بر این ۲ گیگ , بازی اپدیت خود را انجام دهد تا نسخه بروز و جدید ان برای شما باز شود که این امر ممکن است باعث بروز این مشکل شود .برای مثال اپدیت تابستانه , اپدیت زمستانه و …

پیشنهاد : دیدن لیوان ماگ های جذاب با طراحی پابجی

ارورهای بازی pubg mobile

بازی بسیار محبوب پابجی در ابتدا برای کامپیوتر ساخته شد اما با توجه به استقبال بینظیر جامعه گیمرها در نهایت این بازی برای نسخه‌های موبایل هم ساخته و منتشر شد اما در حین نصب یا اجرای بازی ممکن است ارورهای بازی pubg mobile برای شما نمایش داده شود.
در این مقاله به صورت کامل تمام ارورهای که می‌تواند در حین نصب یا اجرای بازی رخ دهد را بررسی خواهیم کرد و تمام راه‌های رفع ارور پابجی موبایل را هم بررسی خواهیم کرد تا شما بتوانید از بازی لذت ببرید.

بازی پابجی در کشور کره جنوبی ساخته شده است و در نسخه‌های ویندوز، اندروید، ios و… منتشر شده است.
بازی پابجی به سبک بازی‌های آنلاین چند نفره است که شما به صورت یک تیم به مبارزه می‌پردازید.
نحوه شروع بازی به این صورت است که به تعداد ۱۰۰ کاربر به صورت هم زمان وارد بازی می‌شوند و با چتر نجات در یک منطقه‌ای فرود می‌آید و سپس باید به دنبال اسلحه و سایر اقدام و ابزارها بگردند تا توسط دشمن فرضی گشته نشوند و آخرین بازیکن و یا تیمی که در بازی زنده بماند، برنده بازی خواهد شد.
پابجی یکی از محبوب ترین بازی‌های یک دهه اخیر است که در ابتدا با ۷۰ میلیون نصب رکورد خیلی خوبی را به ثبت رسانده است و در حال حاضر این بازی بالای ۶۵۰ میلیون نصب از کل جهان دارد و هر روز به تعداد بازیکنان این بازی اضافه می‌شود.
امروزه کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که اسم بازی پابجی را نشنیده باشد اما این بازی به خاطر تحت سرور بودن و چند کاربره بودن، ارورهایی را در نصب یا حین بازی به نمایش می‌گذارد.
در ادامه به بررسی کامل ارورهای بازی pubg mobile می‌پردازیم، پس باما همراه باشید.

در این مقاله به بررسی ۹ ارور معروف بازیpubg mobile می‌پردازیم که افراد بسیار زیادی با این ارورهای مواجه شده‌اند، اما دیگر جای نگرانی وجود ندارد چرا که شما بعد از مطالعه این مقاله به سادگی از پس ارورهای بازی پابجی برمی‌آید.

۱.بررسی و رفع خطای ورژن متفاوت در بازی پابجی
بازی پابجی به خاطر آنلاین بودن و استفاده چند کاربر به صورت هم زمان، این امکان وجود دارد که یکی از بازیکنانی که می‌خواهید به تیم خود دعوت کنید از ورژن قدیمی یا جدیدتر از ورژن شما استفاده کند، در چنین مواقعی سرور بازی پابچی ارور می‌دهد که نسخه بازی شما و دوست که دعوت کرده‌اید باهم متفاوت هستند.
برای رفع ارور پابجی موبایل خطا در ورژن متفاوت باید به روش زیر عمل کنید.

بعد از مواجعه شدن با این پیغام اولین کاری که باید انجام دهید این است که نسخه‌های بازی پابجی نصب شده روی گوشی خود و دوستتان را بررسی کنید و اگر هر کدام از شما از نسخه متفاوتی استفاده کرده باشد باید نسخه بازی پابجی را به آخرین نسخه بروزرسانی کند.
با این کار دیگر شما حین بازی با این پیغام مواجه نخواهید شد و می‌توانید در هر زمانی که دوست دارید با دوستتان در پابجی بازی کنید.
در هنگام دانلود کردن بازی پابجی باید به این نکته توجه کنید که بازی را از وب‌سایت‌ها و اپ استور‌های معتبر دانلود و نصب کنید چرا که اگر از سایت‌های نامعتبر اقدام به دانلود بازی پابجی کنید ممکن است دارای ویروس‌های مخرب باشد و به گوشی یا سیستم کامپیوتری شما آسیب وارد کند.

۲.بررسی و رفع مشکل صفحه خاکستری
این ارور بازی پابجی به صورت مکرر در کاربران گوشی‌های آیفون ۵s مشاهده می‌شود و برای کاربران بازی بسیار آزار دهنده است که هر بار در حین اجرای بازی صفحه خاکستری برای آنها به نمایش گذاشته شود.
یکی از دلایل اصلی این ارور بازی پابجی، سازگار نبودن تنظیمات بازی با تنظیمات موبایل است که شما می‌توانید به راحتی این مشکل را حل کنید.
فقط کافی است بر روی گزینه repair در سمت راست صفحه شروع بازی کلیک کنید تا به صورت خودکار تنظیمات بازی با تنظیمات گوشی شما هماهنگ شود و دیگر با این ارور در بازی پابجی مواجه نشوید.
یکی از راه‌های بسیار ساده برای رفع ارورهای پابجی موبایل در هنگام نمایش صفحه خاکستری، استفاده از گزینه repair است.

۳. رفع ارور پابجی موبایل در هنگ کردن صفحه اصلی
یکی از شایع ترین ارورهای موجود در بازی پابجی، هنگ کردن بازی در قسمت لود بازی است.
بسیاری از بازیکنان می‌گویند که پس از گذارندن صفحه لود بازی دیگر نمی‌توانند وارد صفحه اصلی بازی شوند و بازی پابجی هنگ می‌کند و بعد از مدتی ارور می‌دهد و خود به خود از بازی خارج می‌شود.
یکی از اصلی ترین علت‌هایی که باعث می‌شود با این مشکل مواجه شوید، کمبود حافظه برای اجرای بازی است به طوری که بسیاری از افراد در موبایل یا سیستم کامپیوتری خود فضای کافی و مناسبی را در نظر نمی‌گیرند و در یک حافظه پر بازی پابجی را نصب می‌کنند، به همین خاطر شما باید یک فضای خالی و مناسبی را برای اجرای بازی پابجی در نظر بگیرید و در حین بازی برنامه‌های غیر ضروری را ببندید تا فضای رم بیشتری داشته باشید.
اگر بعد از خالی کردن فضای رم و هارد دیسک خود باز هم با این ارور مواجه شوید باید دو راه زیر را نیز بررسی کنید تا ارور شما به صورت کامل از بین برود:
۱.باید به صورت مداوم بازی پابجی را بروزرسانی کنید چرا که با هر بار بروزرسانی کردن بازی، بسیاری از باگ‌های بازی از بین می‌رود.
۲.فایل‌های بازی را بررسی کنید تا فایل مخرب یا اضافی در قسمتLibrary  بازی وجود نداشته باشد.
برای گرفتن نتیجه بهتر می‌توانید فایل نصبی موجود روی سیستم کامپیوتر یا موبایل خود را حذف و آخرین بروزرسانی بازی پابجی را از سایت معتبر دانلود و نصب کنید.

۴.رفع مشکل اجرا نشدن بازی
در بعضی از مواقع در بین بازیکنان این مشکل به وجود می‌آید که بازی را به خوبی نصب کرده اند اما بازی به درستی اجرا نمی‌شود و حتی با کلیک بر روی آیکون بازی، بازی اجرا نمی‌شود.
در چنین مواقعی شما باید ۴ راه حلی را که در ادامه بررسی خواهیم کرد را امتحان کنید، پیشنهاد ما این است که شما هر ۴ مرحله را امتحان کنید تا نتیجه ۱۰۰ درصدی از راه حل‌ها را بگیرید.
راه حل‌ها:
۱.به مسیر نصب فایل بازی در سیستم کامپیوتری خود مراجعه کنید و فایل Tslgame.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
با این کار اگر اشکالی در اجرای کدهای بازی وجود داشته باشد از بین می‌رود و اگر بعد از انجام این مرحله ارور بازی پابجی رفع نشد، راه کارهای مرحله بعدی را امتحان کنید.
۲.به مسیر نصب بازی بروید و نام فولدرهایی را که بازی در آنها نصب شده است را بررسی کنید و اگر در نام فولدری کاراکتر یا حرفی به اضافه نوشته شده باشد، آن را ویرایش کنید، چرا که نام فولدر معیوب می‌تواند مانع از اجرای موفق بازی شود.
پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه نام فایل‌های نصبی شما درست ویرایش شود از یک فایل نصبی که به درستی کار می‌کند، کمک بگیرید تا بتوانید نام فولدرها را به درستی ویرایش کنید.



۳.درایورهای نصب شده بازی را بررسی کنید و اگر درایورهای بازی نسخه قدیمی باشد، حتما درایورها را بروزرسانی کنید چرا که داریور قدیمی در اجرای صحیح بازی اختلال ایجاد می‌کند.
آخرین آپدیت‌های مربوط به درایورهای بازی را می‌توانید از سایت پابچی دانلود کنید.
در بیشتر مواقع آپدیت نبودن درایورهای بازی باعث درست اجرا نشدن بازی پابجی می‌شود.
۴.بازی پابجی به صورت یک بازی آنلاین است و برای اجرای هرچه بهتر این بازی باید درایورهای سیستم خودتان را به آخرین نسخه به روزرسانی کنید.
Visual c++ یکی از محرک‌های اصلی بازی پابجی به حساب می‌آید و اگر اشکالی در روند اجرای بازی رخ دهد با آپدیت کردن visual c++ به آخرین نسخه منتشر شده، ارور بازی برطرف خواهد شد.

۵.رفع ارور و مشکل بسته شدن اکانت به علت چیت و تقلب در بازی
در بین کاربران بازی پابجی افراد بسیار زیادی وجود دارند که از کدهای تقلب استفاده می‌کنند تا بازی بهتر و راحتری داشته باشند و زودتر برنده شوند اما شرکت سازنده بازی پابجی برای چنین افرادی محدودیت‌هایی را تعیین می‌کند و یکی از این محدویت‌ها، بستن اکانت بازیکن متقلب است.
اما نکته مهم این است که در بعضی از مواقع  بازی پابجی اکانت بازیکنانی را که از کدهای تقلب استفاده نمی‌کنند را نیز بلاک میکند.
بستن اکانت توسط پابجی یکی از ارورهای بازی pubg mobile است که به صورت کاملا غیر ارادی می‌تواند اتفاق بیوفتد.
این مشکل زمانی به وجود می‌آید که سرورهای پابجی به شما شک می‌کنند و این نمی‌تواند بی‌دلیل باشد به طوری که شما بدون آنکه بفهمید، از یک نرم افزار یا بدافزاری در حین بازی استفاده کردید و هیمن موضوع باعث حساسیت سرورهای پابجی روی اکانت شما می‌شود.
توصیه می‌کنم هنگام بازی کردن در پابجی همه نرم افزارها و اپلیکیشن‌های در حال اجرا را متوقف کنید تا مشکلی پیش نیاید ولی اگر اکانت شما از طرف سرورهای پابجی بسته شد می‌توانید از طریق لینک زیر با پشتیبانی بازی پابجی در ارتباط باشید و مشکل خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت اکانت شما را بازگردانی کنند.
لینک پشتیبانی پابجی: https://support.pubg.com/hc/en-us

۶.رفع ارور بازی پابجی در بخش نرم افزاری
ارور “incomplete installation” در سیستم‌های کامپیوتری به این معنا است که بازی به صورت کامل نصب نشده است و یا مشکلی در اتصال اینترنت شما وجود دارد و این ارور بیشتر با کدهای ۳، ۶، ۲۰، ۳۵ به نمایش گذاشته می‌شود.
در ادامه معنی تمام شماره کدهای ارور incomplete installation را بررسی خواهیم کرد.
خطا incomplete installation (2): مسیر نصب بازی دچار تغییراتی شده است.
خطا incomplete installation (3): مشکل اتصال به اینترنت.
خطا incomplete installation (10): از بازی خارج شده و آن را دوباره اجرا کنید.(مشکل از سرور بازی)
خطا incomplete installation (16): خطا به علت اتصال اینترنت طولانی مدت.
خطا incomplete installation (20): مشکل پیکربندی در نصب بازی.
خطا incomplete installation (53): خطا به علت تشخیص اشتباه آنتی‌ویروس که بازی را به عنوان ویروس شناسایی کرده است.
خطا incomplete installation (55): ارور به علت آنتی‌ویروس Avast که فایل‌های استیم را به عنوان ویروس شناسایی می‌کند. برای حل مشکل انتی‌ویروس Avast را حذف یا غیر فعال کنید.
با بررسی و یادگیری کامل این خطاها، شما بر تمام راه‌های رفع ارورهای پابجی موبایل مسلط خواهید شد و به سادگی می‌توانید مشکلات بازی را رفع کنید.

در بیشتر مواقع با رفع مشکل کدهای ارور به نمایش گذاشته شده، بازی به درستی اجرا می‌شود و با یک بار تنظیم سیستم دیگر با چنین ارورهای مواجه نخواهید شد.

۷. رفع ارور پابجی موبایل در اجرای دوباره استیم
اجرای دوباره استیم به علت دانلود و نصب جداگانه استیم است و به همین خاطر در هنگام اجرا با ارور نمایش دوباره استیم مواجه می‌شود.
با نمایش این ارور دیگر شما نمی‌توانید به بازی دسترسی داشته باشید و نمتوانید وارد بازی شوید و از داخل تنظیمات را تنظیم کنید.
برای رفع ارور پابجی موبایل در اجرای دوباره استیم باید                  به مسیر نصب استیم بروید و روی steam.exe راست          کلیک کرده و properties را انتخاب کنید.
سپس به قسمت compatibility مراجعه کنید و روی گزینه change settings for all users کلیک کنید، و سپس تیک تمامی گزینه‌ها را بردارید و روی apply  کلیک کنید و سپس روی ok  کیلیک کنید.
با این کار تنظیمات استیم شما به خوبی انجام می‌شود و دیگر ارور نمایش دوباره استیم را هنگام اجرای بازی مشاهده نخواهید کرد.

۸. رفع خطای ضبط صدای بازی
بازی پابجی امکانات مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که این امکانات بازی پابجی را بسیار محبوب کرده است، یکی از مهم ترین امکانات بازی، ضبط صدای بازیکنان و چت کردن بازیکنان به صورت ویس در حین بازی است.
صحبت کردن در حین بازی با هم تیمی‌ها، هیجان بازی را افزایش می‌دهد و بازی را بسیار جذاب می‌‍کند به طوری که شما می‌توانید برای کمک یا موارد دیگر به صورت ویس با هم تیمی‌ها خودتان حرف بزنید.
اما مشکلی که وجود دارد این است که در بیشتر مواقع افراد می‌خواهد صدای خود و تصویر خود را در حین بازی ضبط کنند اما با ارور ضبط صدا مواجه می‌شوند.
این مشکل زمانی شکل می‌گیرد که شما در حین انجام ضبط صدا، یکی از درایورهای کارت صدای سیستم کامپیوتری شما دچار مشکل شود و این خطا به صورت ارور در بازی پابجی به شما به نمایش گذاشته می‌شود.
برای رفع این خطا باید به control panel مراجعه کنید و روی change sound card settings کلیک کنید و سپس به قسمت  playbackبروید و روی صدای پیشفرض دستگاه خود راست کلیک کرده و properties را انتخاب کنید و تمام تیک‌های موجود را بردارید و استیم را یک بار ریستارت کنید تا تنظیمات به خوبی اعمال شود.
با این کار شما می‌توانید مشکل ضبط صدای بازی را به راحتی حل کنید و دیگر نیاز نیست تا برنامه‌های مختلفی را برای رفع خطای ضبط صدا نصب کنید.

۹. رفع خطای ۷۰۲۵۴۶۳۹ در بازی پابجی نسخه موبایل
خطای ۷۰۲۵۴۶۳۹ زمانی به نمایش گذاشته می‌شود که کاربر وارد بازی شده است و منتظر است تا نقشه بازی بارگذاری شود اما پس از گذشت مدتی ارور ۷۰۲۵۴۶۳۹ به کاربر نمایش داده می‌شود و از بارگذاری نقشه بازی جلوگیری می‌کند.
برای رفع این مشکل باید مراحل زیر را طی کنید:
۱. دیتا و کش بازی را پاک کنید.
با این کار در اکثر مواقع خطا از بین می‌رود و دیتا و کش بازی از اول شروع به بارگذاری می‌شود. یکی از اصلی ترین روش رفع ارورهای پابجی موبایل پاک کردن کش بازی است.
از این روش نه تنها در بازی پابجی بلکه در بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که خطای‌های ناشناخته‌ای را به نمایش می‌دهند، می‌توانید استفاده کنید تا خطا اپلیکیشن از بین برود.
برای حذف دیتا و کش بازی پابجی باید مراحل زیر را طی کنید:
به تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید سپس بر روی Apps and Notifications کلیک کنید. در میان اپلیکیشن‌های موجود به دنبال بازی پابجی موبایل بگردید و پس از پیدا کردن بر روی پابجی موبایل کلیک کنید و در صفحه باز شده گزینه Storage را انتخاب کنید و سپس بر روی دو گزینه clear catch و clear storage  کلیک کنید تا دیتا و کش بازی پابجی به صورت کامل پاک شود.

پس از طی کردن مراحل حذف کش و دیتای بازی پابجی تمام نرم افزارهای باز شده را ببندید و گوشی خود را یکبار ریستارت کنید و سپس روی آیکون بازی بزنید تا بازی باز شود و اگر مشکل شما از بین نرفته باشد باید دو مرحله بعدی را نیز طی کنید.
۲. نقشه‌های بازی را در حالت safe mode دانلود کنید.
یکی از روش‌های رایج برای دانلود نقشه بازی پابجی ورود به بخش safe mode بازی است.
خطای دانلود نقشه بیشتر در گوشی‌های آیفون دیده می‌شود و برای دانلود نقشه در حالت safe mode  در گوشی‌های آیفون باید مراحل زیر را طی کنید:
ابتدا باید کلیدهای home و power را باید همزمان با یکدیگر نگه دارید تا صفحه سیاه رنگی به شما نمایش داده شود.
سپس یک لوگو از شرکت اپل به نمایش گذاشته می‌شود که بعد از نمایش لوگو کلید بلند کردن صدای گوشی را نگه دارید تا به حالت safe mode  وارد شوید.
بعد از وارد شدن به حالت safe mode وارد بازی پابجی شوید و نقشه‌های مورد نظرتان را دانلود کنید و سپس پس از اتمام دانلود گوشی خود را ریستارت کنید تا از حالت safe mode خارج شود.
اکنون نقشه‌های بازی شما آماده است.
اگر به نا بر هر دلیلی حالت safe mode فعال نشود، باید مرحله بعدی را انجام دهید.
۳. بازی پابجی را حذف و دوباره نصب کنید.
اگر در هیچ یک از ۲ مرحله قبلی هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌اید برای رفع ارور پابجی موبایل باید بازی را به صورت کامل حذف کنید و آخرین ورژن بازی را دانلود کنید و دوباره نصب کنید.
خطای کد ۷۰۲۵۴۶۳۹ با این ۳ مرحله به کامل از بین می‌رود.
سخن پایانی
بازی پابجی یکی از محبوب ترین بازی‌های دنیا است و چندین بار بهترین بازی سال جهان انتخاب شده است و این بازی در بین جوانان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.
بازی پابجی به خاطر استفاده کردن از سرورهای مختلف برای بازی آنلاین با کیفیت، با ارورهای مختلفی مواجه است و بازیکنان این بازی را با مشکلات زیادی رو به رو کرده است.
در این مقاله ۹ مورد از رایج ترین ارورهای بازی پابجی را بررسی کردیم و تمام راه‌های رفع ارورهای پابجی موبایل را به صورت کامل توضیح دادیم تا بازیکنان این بازی محبوب بتوانند با هیجان کامل، لذت این بازی را تجربه کنند.
این مقاله را برای تمام افرادی که می‌خواهند بازی پابجی را بازی کنند یا افرادی که بازی را نصب کردند، ارسال کنید تا اگر ارورهایی در هنگام نصب بازی یا در حین بازی رخ داد، ارورهای پیش آمده را برطرف کنند.
امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد. اگر سوالی داشتید می‌توانید از قسمت نظرات باما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط : چرا پابجی موبایل وارد بازی نمی‌شود ؟
با تشکر
تیم پشتیبانی

با سلام
ضمن عرض خسته نباشید خدمت مسئولین سایت،
خواستم بگم بنده پابجی موبایل رو نصب کردم به همراه دیتا،رفتم داخل بازی،باز یه دیتای دیگه نصب کرد خودش(در حد ۲۰ مگابایت)،بعد روی قسمت(pley game)که زدم،یه پیغام اومد،اون پیغام رو معنی کردم و نوشته بود با گوشی من سازگار نیست(در صورتی ک من اندرویدم۶ و رم گوشیم ۲ هست)،لطفا راهنماییم کنید،با تشکر

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

دوست عزیز اگر امکان دارد مدل گوشی خود را برای ما ذکر کنید