اجرای بازی زولا

ADS


mahdi001 4 سال قبل

سلام من وقتی بازی زولا رو نصب میکنم بعد از تنظیم خودکار گرافیک ارور Get XML URL failedمیده . لطفاً در اسرع وقت رسیدگی کنید . باتشکر از زحمات شما .

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
رفع ارور Get XML URL failed:
برای حل ارور اجرای بازی زولا ( Get XML URL failed ) ابتدا مسیر بازی را در کامپیوتر خود پیدا کنید. بطور مثال مسیر بازی در کامپیوتر ما بصورت پیشفرض در درایو C/ می باشد و آدرس آن به این شکل است: C:\Zula
روش اول برطرف کردن ارور اجرای زولا:
ترفند اول این است که در مسیری که بازی نصب شده است وارد فولدر Game شوید و فایل Zula.exe را یکبار اجرا کنید سپس به فولدر Zula/ برگردید و Zula_launcher.exe را یکبار اجرا نمایید تا بارگذاری مجددی در سرورهای زولا برای سیستم شما باشد. برنامه مرورگر اینترنت اکسپلورر را باز کنید و منتظر باشید تا یک صفحه تست باز کند یا حتی خودتان یک صفحه تست باز نمایید مثل Google.com و اگر کامل لود شد و صفحه بالا آمد مجدداً بازی زولا را اجرا نمایید.

اگر همچنان باز نشد از منوی سمت راست برنامه Internet Explorer بر روی علامت چرخ دنده کلیک کنید و بر روی گزینه Internet option کلیک کنید (این گزینه را می توانید از طریق کنترل پنل ویندوز نیز پیدا کنید) سپس به سربرگ Connections بروید و بر روی گزینه LAN settings کلیک کنید. در صفحه ظاهر شده بخش پایین پنجره، گزینه Proxy server نباید تیک خورده باشد، لطفا اگر این گزینه تیک دارد، آن را بردارید و بر روی گزینه OK کلیک کنید و بازی زولا را اجرا کنید.
اگر در انتها باز برای شما بازی اجرا نشد، به مسیر نصب بازی بروید و فایل zula_files.xml را پیدا کنید و حذف کنید، و سپس دوباره بازی را اجرا کنید، و منتظر باشید تا برنامه لانچر نسخه جدید این فایل را از سرور دریافت کند.
روش دوم حل مشکل Get XML URL failed:
با توجه به اوپراتوری که از آن اینترنت دریافت میکنید ممکن است دسترسی هایی برای شما بسته باشد که طبیعتاً تا تغییر آی پی آدرس ندهید باز نخواهد شد. لذا برای تغییر آدرس بصورت قانونی هم روشی وجود نخواهد داشت مگر با نرم افزارهای تغییر آ پی کار کنید و یا از پروک–سی استفاده نمایید که درصد زیادی با این کار مشکلشان حل خواهد شد.
در صورتی که موارد ذکر شده را انجام دادید و همچنان مشکل باقی است پیشنهاد میشود بازی را حذف نمایید و سپس مجدداً نسخه آخر آن را از سایت دانلود کرده و آن را نصب نمایید
 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی