اجرای برنامه های ویندوز در لینوکس

ADS


همه سوال هادسته بندی: نصب و اجرای بازی هااجرای برنامه های ویندوز در لینوکس
ErfanPoursedighian 4 سال قبل

با سلام
بنده از لینوکس اوبونتو نسخه ۱۸.۴ استفاده میکنم. قصد دارم برنامه های ویندوزی را در لینوکس اجرا کنم. لطفا برنامه ای معرفی کنید که بدون نیاز به ترمینال و کد زنی نصب بشه. کم حجم و سرعتش بالا باشه میخوام گیم و برنامه اجرا کنم. در ضمن فایل deb برنامه رو میخواهم لطفا آدرس اصلی سایت رو هم بفرمایید.
 

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز ,
 
ببینید ماهیت یک سیستم عامل open sorce  این می باشد که شما به تمامی فایل های موجود دسترسی دارید و خب به طبع این دسترسی به وسیله ترمینال انجام میشود . از طرفی من به دوستان دیگه هم اشاره کردم این موضوع رو که سیستم عامل های لینوکس کلا مبنا و پایه اون بر اساس کد زنی و ترمینال هست و شما نمیتوانید از ان توقع ویندوز را داشته باشید . اما میتوانید با استفاده از پلاگین ها  enter face  ها انها را تبدیل به ویندوز کنید . نکته دیگه ای که هست این می باشد که تممی دستورات الان به صورت ترمینال زدن است و حقیقتا بدون کد زدن نمیتونید برنامه ای و یا بازی رو به این صورت به اسانی نصب کنید . و نیاز هست که کد بزنید .
نکته ای که مهمه این هست که من باز هم تاکید میکنم شما نیاز به ویندوز دارید برای اینکار و اگر دوستانی هستند که نیاز به استفاده های موقت و یا دائمی از لینوکس دارند توصیه میکنم حتما از شبیه ساز استفاده کنند تا در کنار ویندوزشون فایل های لینوکس و اون بیس کاری رو هم داشته باشند . 
در حال حاضر میتوانید با دسترات ترمینال بازی هارا نصب کنید .
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی 

خیلی ممنون
پس در اینصورت روش نصب شبیه ساز ویندوز رو با استفاده از همین روش بفرمایید. درضمن اسم تمامی برنامه هایی که قرار است در این کد زنی از مخزن لینوکس نصب شوند نیز ذکر نمایید.

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

دوست عزیز یعنی شما میخواهید بر روی سیستم لینوکسی که دارید شبیه ساز ویندوز نصب کنید ?