اختلال در ویندوز7 و ارور پیغامthis copy of windows is not genuine

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزاراختلال در ویندوز7 و ارور پیغامthis copy of windows is not genuine
aref 3 سال قبل

چند روزه که توی بک گروند کامپیوترم پایین تصویر پیغامthis copy of windows is not genuineمیاد وتصویر سیاه شده مشکل چیه؟؟؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
نکته این آموزش برای افرادی است که نسخه اصلی را خریداری کرده اند یا اینکه به دلیل کمبود بودجه قصد دارند به زودی، نسخه اصلی را خریداری کنند چرا که نسخه های کپی دچار مشکلاتی هستند که بهتر است برای امنیت بیشتر از نسخه های اصلی استفاده کنید.

ابتدا وارد استارت منو شوید و cmd را د آن جا بنویسید. بعد از این کار، شما فایل cmd.exe را مشاهده خواهید کرد. این بار روی آن راست کلیک کنید تا از میان منوی هایی که نمایش داده می شود گزینه Run as Administrato را مشاهده کنید و آن را انتخاب کنید.

زمانی که این کار را انجام دادید پنجره سیاه رنگ مرسوم باز می شود و شما باید یک دستور مقابل آن بنویسید.
عبارت SLMGR -REARM را بدون کم و کاست و حتی چیزی اضافی بنویسید و اینتر را بزنید.
دقت کنید که دستور باید دقیق مثل آن چه نوشته ایم باشد و حالت کامنت پرامپت به صورت ادمینیستراتور باشد تا این ترفند جواب بدهد.
SLMGR -REARM
بعد از اینکه اینتر را زدید ( از روی کیبرد ) دستور مورد نظر به درستی اجرا می شود و شما می توانید یک سری اطلاعات و جزییات را مشاهده کنید.

این دستور نهایت تلاش خود را می کند تا مشکل شما حل بشود.
بعد از این کار، اوکی را بزنید و سیستم را ریستارت کنید.
بعد از ریستارت کردن دیگر خبری از پیام هایی شبیه به  Windows 7 build 7600/7601 This copy of windows is not genuine. نیست.
روش های پیشنهادی دیگر برای حل این مشکل
معمولا ویندوز، هر چند مدت یک بار برای افزایش سازگاری ها، امنیت و بهبود ویژگی های ویندوز بروز رسانی می شود. این کار می تواند به صورت اتوماتیک صورت بگیرد یا اینکه شما به صورت دستی این کار را انجام دهید.
اگر مشکل پیدایش ارور یاد شده گاهی بخاطر آپدیت های نا منظم و مشکل دار است. برای حل این مشکل می توانید این چند دستور را روی سیستم خود اجرا کنید:
۱- ابتدا به استارت منو و بعد به  Control Panel بروید. ( در قسمت جستجو نیز می توانید  Control Panel را بنویسید و اینتر را بزنید )
۲- در انتهای کنترل پانل، عبارت Windows Update  به چشم می خورد. آن را پیدا کنید  و روی آن کلیک کنید.
۳- در این حالت لیستی از ویندوزهای آپدیت شده را در بخش Installed Updates مشاهده خواهید کرد.
۴- حالا باید آپدیت  KB971033 را پیدا کنید و آن را با دو کلیک، حذف کنید (uninstall)
زمانی که این کار را انجام دادید و سیستم را ریستارت کردید، دیگر خبری از پیام مورد نظر نیست اما اگر سیستم شما بروز رسانی شود مجددا این ارور مشاهده خواهد شد.
بهترین کار این است که تا زمان خرید نسخه جدید و اصلی از ویندوز، امکان اپدیت سیستم خود را خاموش کنید.

برای اینکار میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.