%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%84%d8%a7%d9%84-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزار%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%84%d8%a7%d9%84-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2
هانی 3 سال قبل

سلام، من حین نصب ویندوز از روی cd بودم که بعد از فرمت کردن درایو ها متوجه شدم حالت لپ تاپ من UEFI است و لپ تاپ به مرحله ی بعدی با نصب ویندوز نمیره، حالا باید چه جوری ریکاوری کنم یا ویندوز نصب کنم؛ هیچ کاری نمیتونم باهاش بکنم.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
تبدیل پارتیشن mbr به gpt هنگام نصب ویندوز
در هنگام نصب ویندوز هز زمان که به اولین صفحه نصب ویندوز رسیدید، کلید های Shift+F10 را بفشارید تا Command Prompt باز شود.سپس اینگونه عمل کنید:

  • در پنجره باز شده عبارت notepad را وارد و اینتر بزنید.
  • هارد یا فلش خود را به سیستم متصل کرده و از قسمت file عبارت open را بزنید.
  •  فایل حافظه خود را انتخاب و از اطلاعات بک آپ بگیرید.
  • حالا دستور Diskpart را وارد نمایید.
  • سپس دستور List disk را وارد نمایید تا لیستی از دیسک های سیستم شما به همراه مشخصات و حجم آن ها نمایش داده شود.
  • از طریق دستور  Select disk * (به جای علامت * شماره دیسک مورد نظر را وارد کنید) دیسک مورد نظر انتخاب می‌شود. سپس دستور Clean را وارد نمایید تا تمام اطلاعات آن دیسک حذف شود.
  • حالا اگر می­‌خواهید دیسک مورد نظر را به فرمت MBR تبدیل کنید، دستور Convert to MBR را وارد نمایید. اما اگر می‌­خواهید دیسک خود را به GPT تبدیل کنید، دستور Convert to GPT را وارد کنید. بعد دستور Exit را وارد کرده و خارج شوید.

Comment convertir GPT en MBR avec l'invite de commande ?

اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی