ارور بازی call of duty 1

ADS


مهدی 4 سال قبل

بنام خدا
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان. بنده از یکی از سایت ها بازی call of duty 1 رو دانلود کردم و به راحتی نصب و اجرا شد و بعد از اینکه چند مرحله جلو رفتم در یکی از مراحل ارور has stopped working رو داد.
من سیستم رو ریستارت کردم و دوباره رفتم ولی متاسفانه دوباره این ارور رو داد. من گفتم که شاید فایل ناقص دانلود شده و بخاطر همون دوباره از همان سایت بازی رو دانلود و نصب کردم و وقتی دوباره به اون مرحله رسید این ارور را داد.
بعد از مدتی ویندوزم رو عوض کردم و دوباره این بازی رو از سایت دیگه ای دانلود و نصب کردم و دقیقاً تو همون مرحله بازم این ارور رو میده. درضمن به خدمتتان عرض کنم که من مقاله ای رو که درباره ارور has stopped working در سایت گذاشتید رو کامل خوندم. حالا اگه زحمتی نیست لطف کنید که پاسخ این سوالاتم رو بفرمایید
۱ : دلیل این ارور از فایل دانلودی هست؟ یا از سیستم من؟
۲ : آیا فایل های بازی که من از سایت های مختلف دانلود کردم سالم و کامل هستن؟( چون من بعد از تعویض ویندوز و دانلود از سایت دیگه دقیقاً تو همون مرحله این ارور رو مجدد دریافت کردم که من خودم احتمال میدم که فایل هایی که دانلود کردم سالم هستن و مشکل از سیستم منه)
و در آخر اگر زحمتی نباشه یه راه حل کارامد به من بفرمایید.
خیلی ممنون از زحماتتون و ببخشید که یکم طولانی شد.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
اگر امکان دارد برای بررسی روند بهتر مشکل شما ابتدا در سایت ثبت نام کنید دوست عزیز, اما در رابطه با مشکل شما در ابتدا از کامل توضیح دادن شما تشکر میکنم , در رابطه با سوال ۱ مطرح شده شما باید گفته شود فایرا از یک سایت دانلود کرده اید و با این مشکل روبرو می شوید ممکن است این مشکل هستند که فایل قرار شده در سایت مورد نظر باشد اما اگر شما بازی را از سایت های مختلف دانلود کرده و باز به این مشکل بر می خورید این مورد از سمت نرم افزار های سیستم شما است معمولاً این ارور به دلیل نصب نبودن بعضی از نرم افزارهای ضروری سیستم شما نمایان میشود و دلیل و روش مشخص ندارد اما به شما پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی سوال زیر تمام مراحل را به تیم پشتیبانی ارائه داده است قدم به قدم انجام داده که در ابتدا به شما پیشنهاد می شود ویندوز ده خود را کامل آپدیت کرده و نرم افزار های جانبی برای اجرای بازی را نصب کنید . 
ارور نصب برنامه ordinal not found
پاسخ اول تیم پشتیبانی را قدم به قدم انجام دهید دوست عزیز در صورتی که به نتیجه نرسیدید لطفا به ما بگویید بازی را از کدام سایت دانلود کرده اید . 
 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی