ارور ورود به کلاس مجازی با نرم افزار ادوب کانکت download error occurred. try to download again

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارارور ورود به کلاس مجازی با نرم افزار ادوب کانکت download error occurred. try to download again
عمادین 3 سال قبل

سلام کلاسهای بنده در سایت twlms.ir با نرم افزار ادوب کانکت باز میشن ، بنده وارد کلاس که میخوام بشم بعد انتخاب ورود با نرم افزار ادوب کانکت ، نرم افزار ابتدا به صورت صفحه سفید باز میشد و وارد کلاس نمیشد ، دانشگاه راهنما فرستاد که در تنظیمات اکسپلور یسری تنظیماتو تغییر بدم اونو هم انجام دادم بجای صفحه ادوب کانکت باز میشه اما باز ارور میده a download error occurred. try to download again ? لطفاً راهنمایی کنید چکار کنم تا حالا نتونستم وارد کلاسها بشم ، البته این ارورو زمان ورود به کلاسهای ضبط شده داد ، با گوشی هم تمام نرم افزارهایی که لینک دادم نصب کردم اما نمیتونم وارد بشم اون هم ارور میده

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
به دلیل مشکلات فنی ممکن است سوالات به دست شما نرسیده باشد به همین علت مجدد به شما پاسخ خواهیم داد . 

حتما حتما یک مرتبه با فیلتر شکن اقدام به وارد شدن به کلاس نمایی و مجددا تست کنید ایا با مشکل روبرو میشوید یا خیر در صورتی که با ارور مواجه شدید متن ارور به همراه مشخصات دقیق سیستم خود را برای ما در قمست کامنت بیان دارید تا مشکل شما دقیق تر بررسی شود . 

شما با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.