استفاده نکردن کارت گرافیک از تمام ظرفیت

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزاراستفاده نکردن کارت گرافیک از تمام ظرفیت
Mydreamdrama 4 سال قبل

با عرض سلام.
من لپ تاپ لنوو ideapad 310 15-ABR دارم.
این لپ تاپ دوتا کارت گرافیک روش هست 
۱-AMD Radeon R7
۲-AMD radeon R8
که AMD R8 ویدئو رامش ۲ گیگابایت هست و R7 ویدئو رامش ۵۱۲ مگابایت
ولی من وقتی میخوام بازی جی تی ای وی رو اجرا کنم میزنه که ویدئو مموریم ۱ گیگابایته کلا و خیلی مشکل پیش میاد برام. هم اینکه تکسچرا غیب میشن بخاطر اینکه ۱ گیگابایت بهش گرافیک اختصاص داده و هم اینکه برای بقیه بازیام هم داستان همینه.
لطفا راهنماییم کنید از تو قسمت گرافیک ستینگ هم رفتم که بخوام اجرا رو بزارم با گرافیک Hight performance ولی هردو گرافیک رو AMD Radeon R7 میزنه.
از تو قسمت بایوس هم رفتم ولی هیچ گزینه ای مربوط به تغییر کارت گرافیک یا افزایش یا کاهش ویدئو رام اصلا نبود.
از طریق رجیستری ویندوز هم رفتم ولی بازم فایده ای نداشت از طریق خود درایور گرافیک هم رفتم هم نسخه قدیمی تر هم آخرین نسخه رو زدم تاثیری نداشت ظاهرا اونیکی لینک شده سر همین R7 ولی چرا ۱ گیگابایت نشون میده ویدئو راممو آخه لطفا راهنماییم کنید ممنون از لطفتون.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
بیش از چندین کاربر دقیقا با مشکل شما روبرو شدند و متاسفانه کارت گرافیک AMD این مشکل بزرگ را همچنان دارد که با وجود انکه این کمپانی یک شرکت بزرگ در زمینه کارت گرافیک است اما نقص های بسیار بسیار بزرگی دارد و متاسفانه راه حل های قطعی برای ان وجود ندارد کاربرانی دقیقا همانند سوال شما با این دست از مشکلات برخورد کرده بودند که با راهنمایی های تیم پشتیبانی توانستند ان را بر طرف کنند لینک سوالات دوستان + پاسخ تیم پشتیبانی را برای شما در قسمت پایین قرارا میدهیم تا ان ها را مطالعه کنید و انجام دهید .
Amd graphic
عدم شناسایی کارت گرافیک
لطفا مراحلی که تیم پشتیبانی در دو سوال بالا مطرح کرده است را انجام دهید قربان 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی