فعال بودن قابلیت کنترل والدین در فورتنایت گوشی

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارفعال بودن قابلیت کنترل والدین در فورتنایت گوشی
seyedrasool 3 سال قبل

با درود خدمت تیم پشتیبانی عزیز
من چند روز پیش سوالی پرسیدم با این شرح (سلام من تنها زندگی می کنم . و با موبایل بازی می کنم. مشکل من این هست که کنترل والدین فورتنایتم در بازی فعال است ولی وقتی در سایت اپیک گیمز می روم کنترل والدین خاموش است. چند باری هم خاموش و روشنش کردم ولی فایده نداشت الانم خاموشه وقتی می رم نوشته Turn to parental controls که اگر روش بزنم روشن میشه ولی الان خاموشه. به سیکیوریتی کد هم دسترسی دارم . به نظرتان مشکل از کجاست؟)
وتیم پشتیبانی جوابی که قبلا هم دیده بودم هم برای من ارسال کردند
من را به سایت اپیک گیمز هدایت و گفتند پرنتال کنترلز رو غیر فعال کنم .
ولی من قبل از مطرح کردن سوال قبلیم این کارها رو انجام داده بودم . مشکل من اینجاست که در سایت(اپیک گیمز) پرنتال کنترل غیر فعال هست ولی در بازی فعال هست و واقعا به وضعیت بدی تبدیل شده.
با تشکر از تیم پشتیبانی امیدوارم ناراحت نشده باشید.

1 پاسخ
بهترین پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

دوست عزیز بنده از سوال قبلی شما و پاسخ تیم مربوطه اطلاعی ندارم و ممکن است نتوانم شما را به درستی راهنمایی کنم
اگر ممکنه در پایین سوال اصلی خودتون با تیم مربوطه در قسمت کامنت در ارتباط باشید
با تشکر از توجه شما 

سوالم این بود که چرا کنترل والدین توی بازی روشن ولی توی سایت خاموشه که الان دیدم تو خود بازی یه قسمت کنترل والدین داره و رفتم از توی بازی غیر فعالش کردم ولی سوال جدید من این هست که چرا نمی تونم در قسمت battle lab و creative و خیلی از مود های موقتی بازی وارد شوم در ضمن با موبایل هم بازی میکنم

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

دوست عزیز ایا اکانتی که در  اپیک گیمز وارد میشوید و اقدام به غیر فعال سازی کنترل والیدن ان میکنید دقیقا همان اکانتی می باشد که با موبایل خود وارد می شوید ؟ لطفا این مورد را در مرحله اول بررسی کنید .