اشکال در برنامه recover my files

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزاراشکال در برنامه recover my files
Hasti Paydar 3 سال قبل

سلام
من برنامه ی رکاور رو نصب کردم تا فایل هایی که به طور تصادفی پاک کردم رو برگردونم . من برنامه رو نصب و راه اندازی کردم اما بعد از انجام کار هاش و طی کردن مراحل وقتی که میخواستم فایل ها و سیو کنم به مشکل برخوردم . این برنامه دو روش اکتیویشن انلایل و افلاین در اختیار من گذاشت و من هر کدوم رو انتخاب میکنم از من کد میخواد . نمیدونم چه کدی رو باید وارد کنم و باید چیکار کنم . هزار تا برنامه قبلا نصب کردم ولی هیچکدوم اونی نبودن که من میخواستم . الان برنامه ای که به کارم اومد رو دارم ولی نمیتونم به خواسته ام برسم . دو روزه الاف این کار ام . لطفا کمک کنید

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
به دلیل مشکلات فنی ممکن است سوالات به دست شما نرسیده باشد به همین علت مجدد به شما پاسخ خواهیم داد . 

متاسفانه یکی از بد ترین کار هایی  که کاربران میتوانند انجام دهند استفاده از نرم افزار های ریکاوری است این نرم افزار ها به شدت به دیتای شما اسیب میزنند و ممکن است اطلاعات شما به هیچ عنوان بازگردانی نشوند حتما حتما به شما توصیه میکنیم به هیچ عنوان از نرم افزار ریکاوری استفاده نکرده و حتما هارد خود را به یک متخصص در زمینه سخت افزار معرفی دارید ت ابا روش های سخت افزاری هارد شما ریکاوری شود دوست عزیز. 

شما با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.