افت نور صفحه نمایش

ADS


با سلام. من یه لپ تاپ با گرافیک اینتل دارم که از ابتداء مشکلش این بوده که وقتی وارد محیط های تیره مثل محیط فوتوشاپ می شدم و یا در برخی موارد عکسهایی را که اختلاف رنگی زیاد داشتم رو اجرا می کنم، مانیتور یا کم نور می شه یا رنگ هاش بی کیفیت می شه. با این حال هرچی ویندوز عوض می کنم یا درایو ها رو آپدیت می کنم یا دوباره از اول نصب می کنم فایده ای نداره و فقط در صورتی درست می شه که گرافیک اینتل رو کلا غیر فعال کنم. مشکل سخت افزاری هم نداره چون همون اول که لپ تاپ رو خریدم بردم نماینده و آن جا گفتن که مشکلش نرم افزاریه و درستش هم کردن ولی بعدا که ویندوزم رو عوض کردم دوباره خراب شد.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
با توجه به توضیحات شما ممکن است سیستم شما نیاز به تغییر تنظیمات تصویر در کنترل پنل اینتل را داشته باشد که آموزش این کار را برای شما در پایین قرار میدهیم آن را تست کنید و نتیجه را به ما اعلام فرمایید
تنظیمات رنگ و کنتراست نمایشگر در کامپیوترهای مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی اینتل
اگر لپ‌تاپ شما دارای کارت گرافیک مجزا و همین‌طور مجتمع است، احتمالاً با راست کلیک کردن روی دستاپ، گزینه‌ی Intel® Graphics Settings را خواهید دید. اگر این گزینه را مشاهده نمی‌کنید، به کنترل پنل ویندوز رجوع کنید 
نحوه تنظیم روشنایی و کنتراست مانیتور لپ‌تاپ و تغییر غلظت و فام رنگ‌ها
در پنل تنظیمات کارت گرافیک اینتل، ابتدا روی آیکون Display کلیک کنید. در صفحه‌ی بعدی روی Color Settings کلیک کنید و گزینه‌های مربوط به رنگ و روشنایی و کنتراست در سمت راست نمایان می‌شود. می‌توانید تنظیمات را با کلیک روی دکمه‌ی Apply در گوشه‌ی پایین صفحه ذخیره کنید و همین‌طور می‌توانید روی دکمه‌ی Save Profile کلیک کنید تا یک پروفایل جدید ایجاد شود و به راحتی بتوان مجموعه‌ای از تنظیمات را از منوی کرکره‌ای Select Profile در ستون سمت چپ، انتخاب کرد. به عبارت دیگر پروفایل اصلی حالت پیش‌فرض است و می‌توان پروفایل جدید را با نام متفاوت ذخیره کرد و هر بار که نیاز به تغییرات مختلف باشد، صرفاً یک پروفایل مناسب را انتخاب کرد.
نحوه تنظیم روشنایی و کنتراست مانیتور لپ‌تاپ و تغییر غلظت و فام رنگ‌ها
شما میتوانید با تغییر مشخصات بالا به نتیجه دلخواه خودتون برسید
اگر هرگونه سوالی داشتید با ما در پایین همین مطلب در ارتباط باشید
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

سلام.
تنظیمات رو انجام دادم ولی مربوط به تنظیمات نبود.

در ضمن در بعضی مواقع بعد چند ساعت کار با لپ تاپ مشکلش خود به خود درست می شه ولی بعد از یک ساعت که خاموش می مونه دوباره به حالت اولش برمی گرده.