انتقال فایل از درایو pc به فلش مموری

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارانتقال فایل از درایو pc به فلش مموری
علی 4 سال قبل

سلام
من در حال انتقال پوشه از درایو کامپیوتر به فلش مموری بودم ولی در حین انتقال فایل دستم خورد کنسل شد و پوشه ای که نصفه هم اومده بود داخل فلش رو هم از داخل فلش پاک کردم

  • چون داخل درایو کامپیوتر پوشه رو cut کردم داخل درایو هم فایل پوشه نمونده باید از کجا پیداش کنم؟

لطفا جواب بدید کارم گیر کرده ممنون. 

سلام دوست عزیز
شما میتونید اطلاعات رو از طریق ابزار pervios version ویندوز برگردانید و همچنین میتوانید از نرم افزارهای ریکاوری استفاده کنید.
با تشکر

در ضمن دوست عزیز هیچ وقت کات نکنید فایلهاتون ور چون ممکنه یک اتفاق بیفته و شما مجبور به کنسل کردن بشید مثل رفتن برق یا قطع شدن ارتباط usb یا فلش یا… با سیستم، بهتر است همیشه فایلاتون رو کپی کنید تا یک بکاپ داشته باشید از فایلهاتون، اینرو طبق تجربه شخصیم میگم چون بارها و بارها برام پیش اومده بهتره اول کپی کنید داخل فلش و سپس از داخل سیستم فایلهاتون رو حذف کنید.

سلام دوست عزیز من به دلیل نادونی خودم گفتم از نرم افزار ریکاوری استفاده کن اصلا استفاده نکن فقط از ابزار خود ویندوز استفاده کن اگر مشکلی ندارد
ممنون از تیم ساپا بابت راهنمایی و اصلاح راهنمایی غلط من

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
خیلی ممنون از کاربر عزیز Amir_Club  
به هیچ عنوان از نرم افزار های ریکاوری استفاده نکنید به این دلیل که تمام نرم افزار های ریکاوری به شدت به فایل های شما اسیب می رساند اگر با روش بالا مشکل رفع نشد حتما سیستم را به پیش یک سخت افزار کار برده تا با ابزار های سخت افزاری هارد شما ریکاوری شود . 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.