مشکل سیاه شدن صفحه بازی جنرال 2 و جنگ های صلیبی

ADS


همه سوال هادسته بندی: نصب و اجرای بازی هامشکل سیاه شدن صفحه بازی جنرال 2 و جنگ های صلیبی
m.y_2002 4 سال قبل

با سلام.
من چندتا بازی کرک شده (c&c generals zero hour و stronghold crusader 2) بر روی سیستم خودم نصب کردم و بدون مشکل اجرا شدن(بازی جنرالز خود به خود نصب میشه و اگر هم کرکی داشته خود به خود نصب شده اما بازی قلعه codex بود و باید دستی کرک میشد). اما وقتی از طریق نرم افزار  anydesk اقدام به نصب همان بازی ها در سیستم دوستم کردم (دقیقا مراحلی که خودم رفتم رو انجام دادم) بازی ها باز نمی شد یا اگر هم باز میشد منوی بازی نمایش داده نمی شد(بدون هیچ خطا و اروری).خیلی امتحان کردم که انتی ویروس ( nod32 ) خاموش باشه و دوباره بازی رو نصب کنم ولی باز هم جواب نداد.
البته بازی ها همگی کرک انلاین بودند (جنرالز با گیم رنجر و بازی قلعه از طریق استیم ) (من می توانستم انلاین بازی کنم ولی دوستم خیر) نمی دونم میشه اسم سایتی که بازی ها از اونجا دانلود شده رو برد یا خیر ولی اگر از طریق e-mail  به من جواب دادید لینک سایت رو ارسال می کنم.
خواهش می کنم کمک کنید.

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
این مشکل قربان از خیلی موارد ممکن است رخ دهد در اولین وحله سعی کنید دوست عزیز شما خود باززی را اجرا نماید یرا بعضی زمان ها anydesk مقداری اذیت خواهد کرد و به شما صفحه را مشکی نشان خواهد داد .
در قدم دوم شما برای بازی کردن انلاین می بایست نسخه اصلی ان را داشته باشید و با نسخه های کرک شده امکان انلاین بازی کردن متاسفانه فعال نمیشود در صورتی که الان با نسخه کرک انلاین اقدام به بازی به صورت انلاین کرده اید ممکن است بعد از چند روز کرک غیر فعال شده و اصلا اماکن انلاین بازی کردن برای شما نباشد . 
نکته بعضی این است به هنگام نصب حتما باید اینترنت قطع باشد و انتی ویروس یا فایروال خواموش باشد , در رابطه با انکه اشاره کردید صفحه سیاه میشود و هیچ اتفاقی نمی افتد این مشکل از رزولوشن بازی و صفحه نمایشگر هدف می باشد که ما در سوال زیر تیم پشتیبانی پاسخ ان را ارسال کرده اند و میتوانید مشکل ان را رفع کنید قربان . 
مشکل در اجرای بازی جنرال
دوست عزیز و گرامی نام بردن سایت موردی ندارد شما میتوانید به راحتی در قسمت کامنت با ما در ارتباط باشید . 
 
 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

بنده از سایت strategicclub.ir اقدام به دانلود بازی ها کرده ام. البته بنده برای انلاین بازی کردن از نرم افزار گیم رنجر استفاده می کنم (در اینصورت ایا باز هم کرک ها از کار می افتند یا خیر) به جز بازی stronghold crusader 2 که تواستم از طریق استیم انلاین بازی کنم (امکان انلاین بازی کردن این بازی در گیم رنجر وجود ندارد)

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

ولی در حال حاضر تنها راه بازی کردن جنرال ۲ انلاین از طریق گیم رنجر می باشد این سیستم بسیار سختگیرانه در رابطه با کرک عمل می‌کند و ممکن است با ارور هایی از جمله تایم اوت یا ارور سریال key مواجه شوید .
کاربرانی که در سایت ها مانند شما بازی جنرال به صورت آنلاین پس از دو هفته به این مشکل برخورد کردند .
اگر هر سوال دیگری دارید در قسمت کامنت با ما در ارتباط باشید .

موفق و پیروز باشید

با تشکر از گروه ساپا گپ و پشتیبانان بسیار خوبش.
خوب تا آنجا که می دانم دیگر نسخه فروشی این بازی (C&C generals) در دسترس نیست و کمپانی EA دیگر اقدام به فروش آن نمی کند. پس چطور می توان بدون کرک بازی آن را انلاین بازی کرد. (مگر C&C remaster که اقدام خرید ان برایم فراهم نیست)

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

خیلی ممنون از لطف شما که وقت میزارید و مطالعه میکنید , دوست عزیزم بازی جنرال همونطور که ذکر کردید دیگه نسخه فروشی این باز یدر دسترس نیست  اما نسخه های اصلی این بازی که بدون کرک هستند همچنان در دسترس هستند شما میتوانید با کرک انلاین بازی کنید اما ممکن است هر لحظه از بازی قطع شده و به بیرون روانه شوید نمونه هایی از اصل این بازی رو توی لینک زیر به شما دوست عزیز نشون میدم .
amazon 
در این لینک بالا میتوانید نسخه اصلی بازی که در حال حاضر وجود دارد را مشاهده کنید . 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی