بالا نیومدن ویندوز

ADS


یوسف 3 سال قبل

با سلام وقتی وارد تنظیمات بایوس میشدم نمیتونستم ترتیب خوانش رو عوض کنم مثلا اول از روی سی دی ویندوز بخونه .همه گزینه ها تیره بود یه بنده خدایی گف باید بایوس اپدیت شه منم رفتم سایت ایسر و بایوس لپتابمو که همون مدل هم بود گرفتم ورژن بایوسی که دانلود کردم با ورژن بایوسی که نصب بود رو سیستم یکی بود . من بایوس تازه دانلود شده رو با دابل کلیک مثل یه برنامه عادی نصب کردم و وقتی تموم شد سیستم دیگه بالا نمیاد
ممنون میشم کمکم کنید

از دکمه last good configuration windows 7 استفاده کنید با این کار ویندوز بالا میاد اگر بایوس بالا نمیاد یا بایوس قبلی رو دوباره نصب کنید یا یکی دیگه دانلود کنید

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
به هیچ عنوان دوست عزیز اصلا نباید به این صورت بایوس سیستم را اپدیت کنید , یکی از مهم ترین و هسته مرکزی هر سیستم بایوس ان می باشد . در حال حاضر حتما حتما باید سیستم توسط یک متخصص به صورت حضوری بررسی شود . زیرا این فرایند به صورت انلاین امکان پذیر نمی باشد . اما جای نگرانی نیست امکان بازگشت سیستم وجود دارد . 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.