بهترین سرور برای پابجی چه سروری هست ؟

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزاربهترین سرور برای پابجی چه سروری هست ؟
Mehwdilip 3 سال قبل

بهترین سرور برای پابجی کدوم یکی از سرور هاست ؟
هرکی یه چیزی میگه ولی خب من میخوام به صورت حرفه ای بازی رو ادامه بدم برای همین مهمه که بدونم بهترین سرور برای پابجی کدوم یکی هست

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
بهترین سرور برای پابجی برای کاربران کشور ما , سرور Middle East هست , همچنین برای کاربرانی که DNS خود را تغییر داده اند , بهترین سرور برای پابجی سرور اروپا است که پینگ کمتری به شما میدهد و میتوانید به راحتی بازی کنید .
یکی از معروف ترین DNS ها که کاربران ایانی برای بای هایی مثل FORTNITE , COD و پابجی موبایل استفاده میکنند , DNS 1.1.1.1 برای CloudFlare است . 
اگر بر روی کامپیوتر خود میخواهید DNS خود را تغییر دهید . طبق روش زیر عمل کنید : 

  • بر روی آیکون اینترنت خود کلیک راست کنید و سپس روی گزینه ی Open Network & Internet Setting را بزنید , پس از باز شدن پنجره ی جدید بر روی گزینه ی Change Adaptor options کلیک کنید تا پنجره ی دیگری برای شما باز شود . 
  • بر روی آداپتور فعلی خود کلیک کنید و در ادامه گزینه ی properties را بزنید 
  • در پنجره  باز شده ی جدید به دنبال گزینه ی Internet protocol version 4 و تنظیمات آن را مانند شکل زیر پر کنید . 

تنظیمات DNS
هم اکنون میتوانید از بازی خود لذت ببرید . 
برای کسانی هم که از گوشی استفاده میکنند , میتوانید از داخل تنظیمات بازی سرور خود را تغییر دهید و به پر سرعت ترین سرور مورد نظر انتخاب کنید . 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی