به کمک نیاز دارم

ADS


حسام 3 سال قبل

سلام. من یه کنسول بازی دارم و یه لپ تاب میخوام به صورت بیسیم اینا رو به هم متصل کنم در کنسول ذکر شده باید هردو به یک شبکه حتما متصل شوند.من مودم ندارم واز هات اسپات موبایل استفاده کردم.یعنی هردو رو به هات اسپات موبایل متصل کردم.و روی کنسول در قسمت اتصال بیسیم سرچ رو زدم تا لپ تاب رو پیدا کنه ولی متاسفانه پیدا نمیکنه.راهنمایی کنید چکار کنم تا پیدا کنه.باتشکر

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
این مورد حتما باید توسط مودم انجام شود دوست عزیز زیرا مودم قابلیت برود کستینگ را دارا می باشد ولی هاتس اپات گوشی دارای این قطعه نمی باشد در بعضی شرایط این کار انکان پذیر است اما در ۹۹% اوقات شما با هات اسپات این فرایند را نمیتوانید انجام دهید . 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.