تبدیل پی دی اف فارسی به ورد

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارتبدیل پی دی اف فارسی به ورد
Zsy 3 سال قبل

سلام ببخشید راهی هستش که pdf فارسی را بدون بهم ریختگی به ورد تبدیل کرد

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب و احترام خدمت شما دوست عزیز,
اغلب فایلهای pdf هنگام ترجمه به word بهم می ریزند و قابلیت خواندن ندارند و با هیچ برنامه ای نمی توان آنها را ویرایش نمود. در این صورت تنها راه، تایپ کردن آن می باشد و وقت خودتان را برای تبدیل آنها به ورد تلف نکنید چون راه حلی جز این وجود ندارد. اگر فایل PDF شما به صورت عکس باشد و نه تکست، هیچ راهی برای تبدیل آن به متن یا همان فایل ورد وجود ندارد.و فقط باید آن را تایپ کرد. اما اگر تکست هست و کیفیت قابل قبولی دارد می توان با هر کدام از روشهای زیر  آن را تبدیل به ورد کرد. اگر بعد از تبدیل به ورد، حروف به هم ریخته باشند به دلیل کیفیت پایین نوشته یا حالت تصویری PDF است و باز هم هیچ راهی جز تایپ نخواهید داشت. شما می‌توانید روش های زیر را امتحان کنید:

  •  گوگل کروم را باز کنید و فایل PDF فارسی مورد نظر را به درون گوگل کروم بکشید. الان می توان به سادگی متن فارسی را انتخاب و در فایل WORD کپی نمود. متن فارسی بدون هیچگونه مشکل و یا بهم ریختگی در نمایش کاراکترها کپی می شود و فقط با ویرایش جزئی مانند مرتب نمودن سطور یا پیوسته کردن متن در بعضی جاهای منقطع و افزودن فونت و سایز دلخواه، می توان یک فایل PDF فارسی ۱۰ صفحه ای شامل تعداد زیادی عدد و نوشته را بدون به هم ریختگی و هرگونه مشکلی در کمتر از ۱ یا ۲ دقیقه در فایل WORD کپی نمود.
  • یکی دیگر از روشهایی که نیاز به نرم افزار ندارد استفاده از سرویس های آنلاین است سرویس های آنلاین زیادی هستند که با استفاده از آنها می توانید فایلهای PDF را به Word تبدیل کنید. همه این سرویسها مراحل مشابهی را انجام می دهند که ابتدا باید فایل مورد نظرتون را آپلود کنید،فرمت مورد نظرتان را انتخاب کنید و پروسه را آغاز کنید. در ادامه تنها کافی است فایل تولید شده را دانلود کنید:
    SmallPDF: کافی است از قسمت Choose file پی دی اف مدنظرتان را بارگزاری کنید و سپس آن را دانلود کنید بهمین راحتی! این سایت از معدود سایت هایی ست که از PDF های زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.
    Online2PDF: برای استفاده از این وب سایت کافی است که از دکمه Select files فایل های خود را انتخاب کنید و سپس از منوی کشوییconvert to گزینه فایل ورد را انتخاب کنید و Convert را کلیک کنید.
     
  • اگر ورد روی سیستم تان نصب است کافی ست از قسمت بالا سمت چپ روی منوی Files کلیک کنید (یا اینکه همزمان دکمه های o و کنترل کیبورد را فشار دهید). سپس فایل Pdf خود را انتخاب نمایید  (با کمک گزینه browse) و Ok کنید تا فایل PDF شما به صورت ورد باز شود. به همین راحتی! بعد هر تغییراتی خواستید روی آن بدهید و آن را به هر صورتی که می خواهید ذخیره نمایید.

 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
 
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.