تغییر برنامه ی پیش فرض

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارتغییر برنامه ی پیش فرض
sina8646 4 سال قبل

سلام من نرم افزاری را نصب کردم وبعدش همه ی برنامه هام به یک شکل درامدند  وهمه به شکل برنامه ی Regedit.exe در امدند واین برنامه هیچ عملکردی نشان نمی دهد وحتی نمی شود حذفش کرد من چند روش شماراامتحان کردم اما نشد لطف راهنمایی کنید

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
این  برنامه را از کجا دانلود کرده اید معمولا این نوع برنامه ها که فرمت تمام فایل های شما را تغییر میدهند , ویروس هستند و در بیشتر اوقات باج افزار , لطفا به ما دقیقا بیان دارید که ایا تمام فرمت های فایل های شما به چه فرمتی تبدیل شده اند ؟ 
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی

با سلام من نرم افزارFreemake.Video.Converter.4.1.11.69را دانلود ونصب کردم سپس همه برنامه هام به شکل فرمت exe درامده اند وبه شکل مکعبی ابی رنگ که در گوشه ی سمت راست بالای ان دو خط وجود دارد

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

متاسفانه شما ممکن است دچار یک ویروس شده اید که همه فایل های شما را به exe تبدیل میکنم تنها راه ان تعویض ویندوز و فرمت کردن کل هارد می باشد قربان . اگر نیاز به توضیحات بیشتر است لطفا به ما بگویید تا بیشتر در این رابطه توضیح دهیم .