مشکل باز شدن برنامه خاص در حالت ادمین پس از روشن شدن سیستم

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکل باز شدن برنامه خاص در حالت ادمین پس از روشن شدن سیستم
amirgame197 3 سال قبل

سلام من یه برنامه استارت آپ دارم که اول شروع ویندوز باز میشه ، ولی به حالت ادمینستراتور من میخوام این برنامه موقع اجرا ، به حالت ادمینیستراتور لود نشه چون باعث میشه صفحه درخواست رمز بیاد و باعث دیر لود شدن ویندوز بشه من تمام دسترسی های مورد نیاز برای یورز های غیر ادمین رو بهش دادم فقط نمیدونم چجوری کاری کنم که موقع استارت آپ به حالت ادمینیستراتور باز نشه   میتونین منو کمک کنین؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
غیرفعال کردن برنامه های استارت آپ در ویندوز ۱۰
تنظیم کردن برنامه های استارت آپ در ویندوز ۱۰ بسیار راحت تر از گذشته است. در تنظیمات ویندوز برنامه های استارت آپ را پیدا کنید — یا در نوار جستجو عبارت Startup را جستجو کنید — حالا هر برنامه ای که نمی خواهید هنگام بوت شدن ویندوز اجرا شود را غیر فعال کنید.
یک روش دیگر در ویندوز ۱۰ این است که Task Manager را باز کنید (کلید های Ctrl-Shift-Esc را همزمان بزنید) به تب startup بروید و روی برنامه ها راست کلیک کنید و Disable را بزنید.

خداحافظ اسکایپ. خداحافظ IDM.  خداحافظ استیم. خداحافظ همگی.
غیرفعال کردن برنامه های استارت آپ در ویندوز ۷
در ویندوز ۷ مدیریت برنامه های استارت آپ کمی پیچیده تر است. در منوی استارت عبارت msconfig.exe را جستجو کنید، پس از یافتن آن را اجرا کنید و به تب Startup بروید و همه برنامه ها را غیرفعال کنید.
غیرفعال کردن برنامه های استارت آپ توسط رجیستری
اگر نمی توانید در هر یک از این منوها به هدف خود برسید، می توانید با ویرایش رجیستری ویندوز به آن برسید. مراقب باشید رجیستری یک بخش اساسی از سیستم عامل است، بنابراین اگر احساس راحتی با آن نکردید از شخصی با تجربه برای این کار کمک بگیرید.
برای باز کردن ویرایشگر رجیستری در ویندوز ۱۰، عبارت regedit را نوار جستجو تایپ و آن را اجرا کنید.
قبل از شروع کار، شما باید از رجیستری خودتان بکاپ بگیرید تا در صورت بروز هر اشتباهی بتوانید آن را بازیابی کنید. از منویFile گزینه  Export را بزنید. در پنجره باز شده در پایین صفحه Export range را بر روی ALL بگذارید، سپس مکان ذخیره را مشخص کنید و نامی برای آن بنویسید و Save را بزنید. حالا اگر مشکلی پیش آمد بعدا می توانید آن را وارد کنید تا بازیابی کنید.
حالا به این مسیر بروید: HKEY_CURRENT_USER > SOFTWARE > Microsoft > Windows > CurrentVersion > Run
با انتخاب پوشه Run ، باید لیستی از نوشته های رجیستری را در سمت راست ویرایشگر رجیستری مشاهده کنید. حذف هر یک از این نوشته ها از راه اندازی برنامه مربوطه در هنگام بوت ویندوز جلوگیری می کند.
همچنین می توانید مسیرهای زیر را برای پیدا کردن برنامه های استارت آپ بررسی کنید.
SOFTWARE>Microsoft>Windows>CurrentVersion>RunOnce
SOFTWARE>Microsoft>Windows>CurrentVersion>Explorer>StartupApproved>Run
SOFTWARE>Microsoft>Windows>CurrentVersion>Explorer>StartupApproved>Run32
SOFTWARE>Microsoft>Windows>CurrentVersion>Explorer>StartupApproved>StartupFolder
اگر به عنوان ادمین وارد سیستم شوید، می توانید به مسیر HKEY_CURRENT_USER > SOFTWARE > Microsoft > Windows > CurrentVersion > Run بروید و برنامه های استارت آپ را برای همه کاربران ویرایش کنید.
در هر یک از مسیرهای بالا ممکن است برنامه هایی که قبلاً از تنظیمات ویندوز خاموش کرده اید را مشاهده کنید. به هرحال آن ها به صورت استارت آپ اجرا نمی شوند و حذف آن ها از رجیستری هیچ کاری نخواهد کرد، اما می توانید با حذف آن ها، رجیستری خود را تمیز کنید. بهتر است بدون دست زدن به رجیستری برنامه های استارت آپ را غیرفعال کنید. اگر چه نادر است کاربران در ویندوز ۱۰ رجیستری را برای غیرفعال کردن برنامه های استارت آپ ویرایش کنند.
روش شما هر چه باشد آن را انجام داده اید و به پایان رسیدید حالا بعد از هر بار بوت شدن کامپیوتر تجربه ی سریعتری از کار با آن خواهید داشت. 

همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

 
 

من میخام یه برنامه رو موقع استارت اپش ران از ادمینستواتور اجرا نکنم و جواب سوالم اینجا نبود