تیک داشتن نشانگر موس(حالت انتظار)

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارتیک داشتن نشانگر موس(حالت انتظار)
mohammadnooripc81 4 سال قبل

با سلام و خسته نباشید خدمت شما من دو روز پیش ویندوز کامپیوتر ریست کردم(بازگشت به کارخانه) ولی بعد از اینکه برنامه های ویندوز و درایو های ویندوز از طریق برنامه Driver Booster 7 نصب کردم (چند تا بازی هم نصب کردم) بعدش نشانگر موس با اینکه طبیعی حرکت میکنه ولی یکسره تو حالت انتظار مونده(دایراه آبی یکسره میاد) به نظر شما چیکار کنم که این مشکل حل بشه؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
– درایورهای ناسازگار
یکی از اولین دلایلی که می‌تواند برای عملکرد ماوس در ویندوز ۱۰ مشکل‌زا باشد، درایور سیستم است. ویندوز ۱۰ تمام درایورهای مورد نیاز و آپدیت آن‌ها را خودش نصب می‌کند، اما بعضی وقتا ممکن است درایورهای ناسازگاری برای سخت‌افزار انتخاب کند یا قادر نباشد آپدیت‌های جدید را بلافاصله پس از عرضه پیدا و نصب کند.
در این موارد بهترین راه حل این است که خودتان درایورها را به صورت دستی نصب کنید.
عبارت device manager را در بخش search استارت منو تایپ کرده و روی نتیجه جستجو کلیک کنید. عبارت Mice and other pointing devices را در منو یافته و روی آن راست کلیک کنید. با انتخاب گزینه Properties، در پنجره‌ای که باز می‌شود تب Driver را باز کرده و سپس روی Update Driver کلیک کنید.
مشکل موس در ویندوز 10
 

در صفحه بعدی با کلیک روی گزینه Browse درایور دانلود شده را در سیستم پیدا و آن را نصب کنید. با ریستارت کردن سیستم و راه افتادن مجدد ویندوز، درایور جدید برای شما فعال می‌شود.
ممکن است آپدیتی برای درایور مدنظرتان پیدا نشود. در این صورت دوباره درایور قدیمی را نصب کنید تا از درست کار کردن آن مطمئن شوید. ابتدا از Device Manager در کنترل پنل، نام و مدل ماوس یا تاچ‌پد را پیدا کنید و سپس وارد سایت سازنده آن شوید. سایت‌های سازنده لیستی از محصولات و درایورهای آن‌ها ارائه می‌دهند که در آن می‌توانید با جستجوی محصول موردنظر، درایورهای آن را پیدا و دانلود کنید.
یعد از تکمیل دانلود، به Device Manager و قسمت Mouse Properties بازگردید و از تب Device گزینه Uninstall را انتخاب کنید. بعد از انجام مراحل، با همان روشی که کمی بالاتر گفتیم درایوری که خودتان به صورت دستی و از سایت سازنده دانلود کرده‌اید نصب کنید.
لطفا از طریق setting  بعد update & security  اقدام به اپدیت ویندوز کنید , می بایست با این روش مشکل مشا بر طرف شود اما اگر این مشکل پا برجا بود وارد task manager شده و بررسی کنید چه برنامه هایی در حال اجرا هستند لطفا نام انها را ذکر کنید در قسمت CPU و RAM
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی