حذف نرم افزار power genie

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارحذف نرم افزار power genie
Erfan_M 4 سال قبل

سلام
نرم افزار power genie روی سیستم هواوی فعالیت های پس زمینه رو به طور خودکار میبنده و خیلی مشکل سازه، چجوری میشه این نرم افزار رو حذف کرد؟ 

TAmir  

سلام گوشی من هواوی پاور جینی در برنامه ها هست آیا اونو توقف اجباری کنم؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

 
اما راه حل چیست؟ در واقع روش های مختلفی برای رفع مشکل “Unfortunately, the app has stopped” وجود دارد که در زیر به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت .

روش اول : بروزرسانی برنامه و نرم افزارUpdate App and Software 
به روز رسانی نرم افزار ها ایده خوبی است برای خلاص شدن از شر خطاها زیرا گاهی اوقات برنامه های نرم افزاری با سیستم عامل سازگاری ندارد. و برای سیستم های قبلی نوشته شده اند. و یا گاهی اوقات نرم افزار برای مدت زمان مشخصی قابل استفاده است و بعد از آن دوره زمانی از کار میافتدو در نتیجه مشکلاتی ایجاد میکند.
روش دوم: نصب مجدد برنامه ها  Re-install the App
بهترین روش برای رفع مشکل “ متاسفانه، برنامه موردنظر متوقف شده است!” میباشد در این روش شما باید برنامه ای را که باعث به وجود آمدن خطا شده را شناسایی و سپس حذف نمایید و آخرین نسخه آن را مجددا نصب کنید.
روش سوم : حذف داده ها  Clear Cache and Clear Data
فایل های کَش منبع اصلی خطاها و مشکلات در عملکرد نرم افزار میباشند، که با پاک کردن حافظه پنهان ممکن است بیشتر از مشکلات و خطاها رفع شود که برای انجام آن میتوانید مراحل زیر را طی نمایید.
۱- وارد بخش تنظیمات (System Settings) گوشی 
سپس به مدیریت برنامه ها  Application Manager بروید
(در گوشیهای سامسونگ به قسمت اصلی و بعد به مدیر برنامه مراجعه نمایید)
۲- به تب All ( همه (بروید
۳- از بین برنامه های موجود برنامه (موردنظر) را انتخاب کنید
۴-  سپس بر روی Clear cache و بعد Clear data کلیک کنید
۵- گوشی را خاموش و پس از چند لحظه روشن کنید (منظور ریست فکتوری نیست! )

  • Settings > Application > Manage apps > Select “All” tabs
  • Select the App which was producing error
  • Tap Clear cache and data

روش چهارم : حذف برنامه های تازه نصب شده!  Uninstall Newly Installed Apps
گاهی اوقات برنامه های تازه نصب شده از نرم افزار یا سخت افزار دستگاه شما پشتیبانی نمی کند و با حذف آنها از دستگاه خود می توانید از خطاهای ناشی از آن برنامه ، خود را خلاص کنید.
روش پنجم : پاک کردن داده های RAM
پاکسازی RAM یک معامله خوب است هنگامی که شما به خطای”متاسفانه، برنامه متوقف شده است”. بر میخورید که مقدار زیادی از فضای RAM در حال استفاده باشد این یعنی فضای کمتری برای سایر کارها وجود دارد که نتیجه آن تولید خطاست !برای این کار میتوانید به تسک منیجر رفته >RAM  >  پاک کردن حافظه را انتخاب کنید یا از نرم افزار Clean Masterاستفاده کنید.
 
روش ششم : تنظیم ساعت و تاریخ
 این روشی است که با تجربه بدست آمده مثلا در بعضی مواقع با عقب کشیدن یک تاریخ به یک سال قبل باعث رفع مشکل شده است این روش در اکثر اوقات جواب میدهد.
روش هفتم : نصب برنامه از مارکتها و سایتهای متعبر
پیشنهاد میکنیم برنامه ها را از سایت ها و مارکت های معتبر تهیه کنید و از نصب برنامه هایی که داخل کانال های تلگرامی به رایگان عرضه میشوند جدا خودداری نمایید زیرا در اغلب این کانال ها برنامه ها و بازی ها بررسی و ویروس زدایی نمیشوند که باعث آسیب دیدن جدی دستگاه شما میشوند.
 نکته بسیار مهم!!! 
از ریست کردن چند باره و فلش زدن گوشی و تبلت خود جدا خودداری کنید زیرا ممکن است باعث صدمات جبران ناپذیری اعم از سوختن هارد  و حافظه داخلی دستگاه شما شود.!!!

اگر مشکل رفع نشد به ما در ارتباط باشید دوست عزیز .


همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

 
 

Erfan_M  

این برنامه روی سیستمه و نه متوقف میشه و نه حذف، خودکار فعالیت پس زمینه رو میکشه، برای مثال من وی پی ان رو روشن میکنم و به برنامه تلگرام میرم، بعد چند ثانیه به صورت خودکار نوتفیکیشن وی پی ان محو میشه، یکم تحقیق کردم در این مورد و انگار تنها راه حل حذف این برنامه بود، اما چطوری میشه این برنامه سیستم رو حذف کرد؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

تنها روش های در دسترس قربان روش های بالا است که به ان اشاره شده است این نرم افزار امکان حذف شدن کامل را ندارد زیرا جزو یکی از اساسی ترین برنامه ها بر روی گوشی مذکور است