حل مشکل لگ و افت فریم بازی کالاف دیوتی موبایل برو روی شبیه ساز گیم لوپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: نصب و اجرای بازی هاحل مشکل لگ و افت فریم بازی کالاف دیوتی موبایل برو روی شبیه ساز گیم لوپ
محسن 3 سال قبل

سلا خسته نباشید.ببخشید من کالاف دیوتی موبایل رو روی شبیه ساز گیم لوپ نصب کردم مشخصات سیستمم هم اینه :
CPU : Intel core i3-2100 3.10
GPU : Nvidia gt240 1gb
RAM : 4 DDR3
من بازیو که اجرا میکنم داخل بعضی جاها حتی تا ۱۲۰ فریم هم میگیرم ولی بعضی وقتا داخل بتل لگ میشه یا به اصطلاح فریز میشه و این یعنی تصویرم فریز میشه و یه صدایی مثل صدای نویز میاد.بعضی وقتا هم فریز میشه ولی مثلا صدای بازی میاد ( ثلا صدای لود شدن ، تیر زدن و …) . من میخاستم بدونم که اگه سیستمم رو ارتقا بدم درست میشه؟ اگه بتونم ارتقا بدم برای درست شدنش کدوم قطعه رو ارتقا بدم؟ چون داخل اینترنت هم خوندم حتی با سیستمای قوی هم بعضی ها لگ دارن.ممنون میشم پاسخ بدین 😊😊😊

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

متاسفانه اوصولا بازی پابجی بر روی گیم لوپ بدون مشکل ایجاد نخواهد شد و کم و بیش ممکن است حتی با ارتقای سرویس این مشکل برای شما پا برجا باشد . همچنین در قسمت بتل رویال درصد لگ خوردن بسیار بسیار افزایش پیدا کرده زیرا مپ نیاز به لود شدن دارد , این احتمال وجود دارد که cpu و یا رم شما در این نرم افزار کمبود داشته باشد که اصولا اگ و فریز شدن از سمت CPU رخ میدهد یک مرتبه زمانی که بازی را اجرا میکنید همزمان task manager را باز کرده و بررسی کنید کدام قسمت CPU , RAM , DISK شما بیشترین استفاده را دارد و در قسمت کامنت به ما بیان دارید همچنین شما برای ارتقا سرویس نیاز دارید تا مدل دقیق مادر برد خود را برای ما بیان دارید . 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.