حل مشکل Confirm it’s You to Login

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارحل مشکل Confirm it’s You to Login
Hh 3 سال قبل

سلام من ۱۳ روز پیش وقتی وارد پیجم شدم 
اینستاگرام از من پرسید که ثابت کنید ربات نیستید و روشو درست انجام دادم تیک سبز خورد و هر چقدر جیمیل زدم که پیجمو برگردونن فعلا برنگشته از روش های مختلف متن ، عکس با کد و … انجام دادم برنگشته
چیکار کنم؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
ساده ترین کار این است که از اینستاگرام بخواهید کد امنیتی را به شماره همراه شما ارسال کند و در زمان دریافت کد این کد را وارد فیلد مورد نظر کرده و اینستاگرام شما دوباره فعال می شود.  این کد امنیتی شش رقمی است و عمدتا به راحتی برای شماره موبایل شما ارسال می شود.
راه دیگر این است که از اینستاگرام بخواهید کد را برای آدرس ایمیل شما ارسال کند و از ایمیل خود کد را وارد کنید.
در نظر داشته باشید که شماره موبایل و یا آدرس ایمیلی از شما پذیرفته می شود که در زمان ثبت نام و یا ساخت اکانت اینستاگرام از آن استفاده کرده باشید و اکنون در حساب شما فعال باشد.
استفاده از کد بازیابی برای حل مشکل کد امنیتی اینستاگرام
برای استفاده از این روش باید به  پروفایل اینستاگرام خود رفته و از گزینه چند خط بالایی
صفحه نمایش گزینه تنظیمات یا Settings را انتخاب کنید. به Privacy and Security و سپس گزینه Two-Factor Authentication بروید. اکنون گزینه Recovery Codes را انتخاب کنید. چند کد به شما داده می شود که بهتر است این کدها را ذخیره کنید تا در هر زمان با این مشکل مواجه شدید با وارد کردن این کدها به راحتی وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

چگونه رفع مشکل ارور امنیتی اینستاگرام را انجام دهیم؟(آموزش تصویری)

اگر قصد دارید این کدها را به هر دلیل تغییر دهید Get New Codes را بزنید و کد جدید دریافت کنید.
استفاده از گزینه Get Help Signing In برای حذف کد امنیتی اینستاگرام
در این حالت بعد از اینکه اینستاگرام را باز کردید باید در صفحه لاگین گزینه Get Help Signing In را کلیک کنید. اگر از گوشی های اندروید استفاده می کنید گزینه Use Username or Email را انتخاب کنید و اگر از گوشی های آیوفون استفاده می کنید ابتدا یوزر و پسورد خود را بزنید و بعد گزینه Other Issues را انتخاب کنید.
 
در صفحه بعد نام کاربری و پروفایل شما دیده می شود. گزینه Don’t have access to any of these و یا Need more help را کلیک یا لمس کنید. در مرحله بعد باید مشکل را به زبان انگلیسی برای اینستاگرام توضیح داده و ارسال کنید.
بعد از دو تا سه روز از طرف اینستاگرام با شما تماس گرفته می شود و از شما نام کاربری و اطلاعات حساب پرسیده می شود و شما را به لینکی هدایت می کند تا مشکلتان حل شود.
از یک دستگاه دیگر برای مشکل عدم ارسال کد امنیتی اینستاگرام استفاده کنید
مشکل نیامدن کد اینستاگرام بعضا به دلیل مشکل IP دستگاه است. بنابراین بهتر است از کامپیوتر و یا یک گوشی دیگر برای رفع مشکل کد امنیتی اینستاگرام استفاده کنید.
راه های دیگری هم برای ورود به اینستاگرام در زمان بروز کد سکوریتی اینستاگرام وجود دارد که مثلا پاک کردن حافظه کش اینستاگرام یکی از آنها است. یا مثلا اگر کد امنیتی برای شماره موبایل ارسال نمی شود باید دید شماره در لیست اسپم اینستاگرام نباشد و یا اگر برای ایمیل ارسال نمی شود چک کنید که تنظیمات ایمیل مشکلی نداشته باشد و موارد دیگری که می تواند باعث این مشکل شود.

اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی