خاموش شدن صفحه

ADS


محمدرضا 3 سال قبل

سلام خسته نباشید لپ تاپ من بعد از هر ۱ دقیقه صفحه ش خاموش میشه و باید با اینتر رفرش کنم تا دوباره برگرده تایم خاموشی صفحه رو هم از تنظیمات بردم بالا ۱ ساعت ولی بازم تاثیری نداشت قبلا اینجوری نمیشد ولی از وقتی اپ filip clock رو نصب کردم اینجوری میشه الانم اپ رو خذف کردم ولی بازم درست نشده ممنمون میشم راهنماییم کنید…..

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
برای این مشکل شما یک راه حل داریم 

اما اگر با راه حل ما مشکل شما درست نشد , حتما سیستم خود را به یک متخصص کامپیوتر نشان دهید !

ابتدا وارد کنترل پنل شده و روی گزینه Power Options کلیک کنید .
در پنجره ی بعدی دو گزینه با عناوین Balanced و Power Saver وجود دارد. شما می توانید از بین این دو گزینه یکی را انتخاب کنید اما توصیه می کنیم بدون تغییر انتخاب آن ها، آن گزینه ای را که دایره ی کنار آن سیاه رنگ و انتخاب شده است یافته و روی گزینه ی Change plan settings در رو به روی آن کلیک کنید.
پنجره ی بعدی برای کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها متفاوت است که ابتدا به توضیح تنظیمات مربوط به کامپیوترهای رومیزی می پردازیم. 
انجام تنظیمات در کامپیوتر های رومیزی : 
پنجره ی باز شده در کامپیوترهای رومیزی مانند تصویر زیر است که دارای دو لیست کشویی می باشد.
لیست کشویی اول با عنوان Turn off the display برای انتخاب زمان خاموش شدن صفحه نمایش می باشد. در صورتی که می خواهید خاموش شدن صفحه نمایش را به کلی غیر فعال کنید کافیست از این لیست گزینه ی Never را انتخاب نمایید.
اما لیست کشویی دوم دارای عنوان Put the computer to sleep می باشد که با استفاده از آن می توانید زمان Sleep شدن خودکار کامپیوتر خود را مشخص نمایید. با استفاده از گزینه ی Never نیز می توان آن را به کلی غیر فعال کنید.
در پایان برای ذخیره ی تنظیمات انجام شده، روی Save Changes کلیک کنید.
انجام تنظیمات برای لپ تاپ ها : 
اما در صورتی که تنظیمات بالا را بخواهید در لپ تاپ انجام دهید، با پنجره ی مشابه تصویر زیر رو به رو خواهید شد.
در این صفحه شما ۴ لیست کشویی را مشاهده می کنید که دو تا از آن ها رو به روی گزینه ی Turn off the display قرار دارند و دو تای دیگر رو به روی Put the computer to sleep هستند.
همان طور که در اشکال بالای لیست های کشویی مشاهده می کنید دو کشویی که در ستون سمت چپ قرار دارند برای هنگامیست که لپ تاپ شما انرژی خود را از باتری تامین می کند و کشویی های سمت راست برای زمانیست که لپ تاپ شما به برق وصل است که هر کدام از آن ها را می توانید جداگانه و به دلخواه تنظیم نمایید.
همانند قسمت قبل می توانید از کشویی های موجود زمان مورد نظر را انتخاب کنید یا آن ها را با استفاده از Never به کلی غیر فعال کنید و در نهایت برای ذخیره ی تنظیمات Save Changes را بزنید. 
اما اگر با راهکار های بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتوانید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهیم .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی