خراب شدن فایل ها

ADS


edi 4 سال قبل

با عرض سلام ووقت بخیر
فرا رسیدن عید نوروز را مبارک باد می گویم
سیستم pc من با اجرای فایل نصبی پس موجب تخریب تمامی فایل ها در تمامی درایورهای من شده و با برنامه های ریپیر نیز اتفاقی جهت ترمیم فایل ها نمی شود و در انتهای تمامی پسوند فایل ها پسوند npsk. افزوده گشته ولی با حذف پسوند فایل ویدئو، ورد تصویر و به عبارتی همه فایل ها ازبین رفته و به درستی اجرا و به نمایش گذاشته نمی شود.
ممنون میشوم راهنمایی نمایید

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
تیم ساپا گپ نیز سال نو رو به شما تبریک میگوید و برای شما سالی سرشار از موفقیت را ارزومند است این مشکل بسیار مشکل جدی و مهمی می باشد زیرا اخیرا باج افزار ها زیاده شده و سیستم های بسیاری را خراب کرده اند توصیه میکنیم از این سایت اقدام به بازگردانی اطلاعات خود کنید ممکن است این سایت نتواند اطلاعات شما را بازگردانی نمیاد زیرا بسیاری از باجگیر ها تا به امروز نرم افزاری برای رمزگشایی ان ساخته نشده است و تنها این موارد در دسترس می باشد .
 
سایت رمزگشایی : لینک
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

edi  

با سلام و عرض ادب و احترام_ از توج و لطف شما بخصوص تیم پشتیبانی نهایت سپاس و قدردانی را دارم*ممنون میشوم هر زمان آنتی ویروس و یا برنامه ای جهت رفع و ترمیم ایجاد و یا معرفی شد، مرا مطلع فرایید.

با آرزوی سلامتی و بهترین ها، در پناه خداوند متعال سربلند و موفق باشید انشاالله

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

دوست عزیز ممنون از لطف شما چشم حتما تیم پشتیبانی از طریق ایمیل و پیامک ( در صورتی که در سایت ثبت نام کرده باشید ) به مشا اطلاع خواهند داد .
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی