خطای ایزی درایو

ADS


mester 4 سال قبل

بنده هنگام ابدیت درایو بابرنامه ابزی درایو این پیغام میاد.
خطای اطلاعات خطایی هنگام بارگیری درایور رخ داد. A190FB619592253F94D701942AB7E273 اتصال زیرین بسته شد: نمی توانید رابطه ایمنی را برای کانال امن SSL / TLS برقرار کنید.
ممنونم.

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
اصلا به شما توصیه نمیکنیم از برنامه ایزی درایور این کار را انجام دهید , زیرا دوستانی که نصب کرده اند این بازخورد بد  را داشته اند از طرفی زمانی که شما با این برنامه درایور های خود را نصب میکنید همراه با ان برنامه های دیگری بر روی سیستم خود نصب میکنید نا خوداگاه که موجب اسیب زدن به سیستم شما میشود , توصیه میکنیم اگر از ویندوز ۱۰ استفاده میکنید با رفتن به قسمت setting و رفتن به update & security  ان را اپدیت کرده و یا میتوانید از طریق device manager درایور های مربوطه را انتخاب کرده و update driver را کلیک کرده و اقدام به اپدیت ان ها کنید اگر از ویندوز ۷ استفاده میکنید بیان کنید تا دقیق تر شما را راهنمایی کنیم .
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

mester  

ممنونم. ازویندوز۷ استفاده میکنم.

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

در ویندوز ۷ میتوانید به صورت دستی درایور نصب کنید. ویندوز به صورت پیشفرض سعی میکند درایور را از طریق Windows Update دانلود کند. برای بیشتر کاربران و دستگاه ها، این کار بسیار مناسب و عاقلانه است. هرچند شاید در مواقعی نیازمند دانلود و نصب درایورها به صورت دستی برای دستگاه های متصل به دستگاهتان باشید.
هنگامی که درایورهای مناسب دستگاهتان را دانلود کردید، مراحل زیر را تکرار کنید:
۱- وارد Control Panel شوید.
۲- روی آیکون System کلیک کنید.
۳- مطابق تصویر زیر روی Device Manager کلیک کنید.
 
آموزش نصب درایور در ویندوز 7 به صورت دستی
 
۴- در صفحه Device Manager دستگاهی که نیازمند درایور است را پیدا کنید. که عموما این دستگاه به همراه یک علامت تعجب زرد رنگ نشان داده میشود.
 
آموزش نصب درایور در ویندوز 7 به صورت دستی
 
۵- روی دستگاه کلیک راست کنید و سپس Update Driver Software را انتخاب کنید. که پس از آن تصویر زیر نشان داده خواهد شد.
 
آموزش نصب درایور در ویندوز 7 به صورت دستی
 
۶- گزینه Browse my computer for driver software را انتخاب کنید و مسیر درایور را که اخیرا دانلود کردید را وارد کنید.
هنگامی که مسیر را مشخص میکنید، ویندوز نصب درایور را به سرعت آغاز میکند. احتیاجی به ریست سیستم نیست و پس از پایان نصب، درایور شروع به کار میکند.