در هنگام اکسترت شدن فایل هاdata-error

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزاردر هنگام اکسترت شدن فایل هاdata-error
mosen4713 4 سال قبل

سلام با غرض خسته نباشید به تمام عزیان  استاد من با یک اروری در هنگام اکسترت کردن فایل هام مواجه میشم  فایل های حجیم از یک گیگ بایت بالا ارور deta error   با ۷-zip و WinRAR  تست کردم بازهم نشد ویندوز جدید نصب کردم باز نشد ایراد از چیه  چند بار فایل دیگه ای دانلود کردم احساس کردم فایلم خرابه باز درست نشد ویروس کشی کردم بازم درست نشد  از تعمیرات فایل ها استفاده کردم نشد   

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

 

 

 

– از دلایل باز نشدن فایل Compress ( فشرده ) zip اشتباه وارد نمودن Password در برخی فایل ها است با دقت رمز فایل را وارد و اکسترکت کنید.
۲- ممکن است نام فایل طولانی باشد و در هنگام اکسترکت ( Extract ) پیغام خطا بدهد برای رفع آن نام فایل را تغییر دهید.
۳- فایلهایی که چند پارتی می باشند را باید در یک پوشه قرار دهید یعنی اگر تعداد پارت های فایل شما زیاد است نیازی به خارج نمودن تک تک این فایلها نیست و با اکسترکت کردن اولین فایل تمام بخش های دیگری که با این فایل مرتبط هستند را Extract می نماید.
۴- اگر با پیغام CRC fouled روبرو شدید به این علت نیست که فایل ZIP دانلود شده خراب است در برخورد با این ارور فایل را با WinRAR باز کرده و فایل را Repair کنید.
۵- اگر با طی کردن مراحل بالا همچنان مشکل باز شدن فایل ZIP را داشتید آن را در یک سیستم دیگر اکسترکت کنید.
۶- روش دیگر که در هنگام باز نشدن یا Extract نشدن میتوانید انجام دهید از دیگر نرم افزارهای خارج کردن فایل های ZIP مانند ( ۷ZIP ) استفاده کنید.
۷- ممکن است فایل ZIP را آنتی ویروس در سیستم ویروس تشخیص داده باشد و اجازه باز شدن کل پوشه را ندهد در این صورت آنتی ویروس را غیرفعال و مجدد امتحان کنید.

برای برطرف کردن CRC Error ها در فایل های RAR شما باید از نرم افزاهای ویژه تعمیر CRC استفاده کنید ، یکی از معروفترین نرم افزارها برای تعمیر CRC Error نرم افزار ۷zip است که براحتی می تواند فایل های RAR را باز کند و همچنین فایل هایی که دارای CRC Error هستند را نیز باز می کند. زمانیکه شما با استفاده از ۷zip روی یک فایل راست کلیک می کنید و گزینه Extract Here را می زنید ، نرم افزار ۷zip عدد CRC فایل های Extract شده را با CRC اصلی مقایسه می کند و اگر تناقضی وجود داشته باشد سعی می کند آن را تعمیر کند .
با این نرم افزار معمولا مشکلات ساده RAR CRC Error حل می شود اما اگر نشد و نرم افزارهای دیگر هم جواب نداند فایل را مجددا باید دانلود کنید. شما می توانید نرم افزار ۷zip را بصورت رایگان از اینجا دانلود کنید. نرم افزار دومی که می توانید از آن استفاده کنید به نام Actual RAR Repair می باشد که کار کردن با آن نیز بسیار آسان است ، شما کافیست فایل های مشکل دار RAR را در داخل این نرم افزار Drag & Drop کنید . Actual RAR Repair را می توانید از اینجا دانلود کنید. نرم افزارهای دیگری که برای رفع این مشکل می توانند مورد استفاده قرار بگیرند Object Fiz Zip و Advanced Zip Repair می باشند که کار کردن با انها بسیار ساده است. ITPRO باشید.

باتشکر,
تیم پشتیبانی