رفع ارور D:\ is not accessible. Access is denied.

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزاررفع ارور D:\ is not accessible. Access is denied.
00Sobhan00 3 سال قبل

سلام خدمت تمام اعضای تیم ساپاگپ. لپ تاپ من دو روز هست که برای درایو D همچین اروری میدهد:D:\\ is not accessible. Access is denied.اگر راه حل خاصی براش دارید،کمکم کنید با تشکر

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
روش های زیر را تست فرمایید
نکته: در صورتی که دیتا های مهمی بر روی درایو دارید بهتر است حتما انجام این کار را به افراد متخصص بسپارید زیرا اگر اشتباهی رخ دهد ممکن است دیتا ها شما از بین برود
حذف کردن پوشه MountPoints2 در رجیستری
برای انجام اینکار ابتدا کلید های ترکیبی Windows و R را بفشارید و در پنجره RUN تایپ کنید REGEDIT و اینتر را بزنید. سپس کلید های ترکیبی Windows و F را بفشارید و عبارت MountPoints2 را در آن تایپ کنید و دکمه Find Next را بزنید. بعد از پیدا شدن پوشه MountPoints2 روی آن راست کلیک کرده و آنرا Delete کنید. مطمئن شوید که دیگر هیچ پوشه ای به نام MountPoints2 در رجیستری وجود ندارد. درآخر نیز سیستم را یکبار Restart کنید.
استفاده از ابزار Autorun Exterminator
نرم افزار Autorun Exterminator را دانلود و نصب کنید. این نرم افزار را اجرا کنید تا فایل های مخربی که Autorun هستند و باعث بوجود آمدن این مشکل میشوند را از سیستم حدف کند.
Take Ownership کنید
This PC یا همان My Computer خودمان را باز کنید و روی تب View کلیک کرده و Options را انتخاب کنید و روی Change folder and search options را برگزینید. به تب View بیایید و تیک چک باکس (Use Sharing Wizard (Recommended را بردارید و روی OK کلیک کنید. حال بر روی درایوی که به آن دسترسی ندارید و پیغام خطا دریافت میکنید راست کلیک کنید و Properties را بزنید و در تب Security روی دکمه Advanced کلیک کنید و به کاربر Administrator یا به طور کلی کاربری که با آن به سیستم لاگین هستید دسترسی Full Control بدهید. در آخر نیز سیستم را Restart کنید.
اگر هرگونه سوالی داشتید با ما در پایین همین مطلب در ارتباط باشید
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع

با تشکر,
تیم پشتیبانی.