سیاه شدن صفحه مانیتور هنگام بازی

ADS


همه سوال هادسته بندی: نصب و اجرای بازی هاسیاه شدن صفحه مانیتور هنگام بازی
Sm81 4 سال قبل

با عرض سلام و خسته نباشید … راستش من الآن چند ماه هست که این مشکل رو دارم….کامپیوتر از وقتی روشن میشه هیچ مشکلی نداره (حتی داخل زمان روشن شدن ) …. صفحه راحت روشن میشه و تا وقتی داخل بازی نرفتم  سالمه سالمه… اما همین که بازی رو اجرا میکنم بعد ۱ الی ۲ دقیقه صفحه به طور کامل سیاه میشه که تو این موقع تنها راه حل Reboot کردن سیستم هست که دوباره سیستم بدون مشکل راه اندازی میشه و صفحه راحت بالا میاد… داخل سایتهای مختلفی رفتم که راه حل داده بودن مثلا گفته بودن یکی از راه حل ها آپدیت کردن ویندوزهست که من انجام دادم ولی خب مشکل بر طرف نشد….راه حل دیگه این بود که کارت گرافیک رو آپدیت کنم که باز هم مشکل برطرف نشد…الآن آخرین آپدیت کارت گرافیک رو سیستم نصب هست…حتی گفتم شاید مشکل از مانیتور باشه ولی رو تلویزیون هم امتحان کردم ولی دوباره این مشکل بوجود اومد…درسته که سیستمم از لحاظ قدرت پردازش تقریبا میشه گفت ضعیف هست ولی حتی رو بازی های ضعیفی مثل GTA San Andreas هم این مشکل بوجود میاد… حتی اتصالات سیستم رو هم که بررسی میکنم درست هستن و مشکلی ندارن … بعد یه راه حل دیگه هم که پیدا کردم پاک کردن گرد و خاک های بوجود اومده داخل جاهایی مثل فن CPU یا فن منبع تغذیه بود که باز هم جواب نداد … البته فهمیدم که فن کارت گرافیک کار نمیکنه و نمیچرخه …. خب گفتم حتما مشکل همینه یه خنک کننده براش گذاشتم که از قبلی بزرگتر و قوی تر هست و خوب هم میچرخه ولی باز هم این مشکل بر طرف نشد… مشخصات سیستم  :
 (Os :  Windows 7 (64-bit) Ultimate (service pack1 V 6.1
CPU : pentium (R) Dual – Core E5500 @ 2.80 GHz   ۲.۸۰ GHz
RAM : 4096 MB
 system model : P41T-D3P
 Graphic cart : Nvidia Ge Force GT 530
Graphic Memory : 3781 Mb
Resolution : 1920 * 1080 (32 bit) (60 Hz
Direct X : Version 11 
ممنون میشم کمکم کنید … با تشکر

سلام ممکن است که مشکل از عدم هماهنگی رزولوشن صفحه نمایش با بازی شما باشد لذا با تغییر رزولوشن صفحه نمایش وارد بازی شوید از پایین ترین رزولوشن تا بالاترین رزولوشن را برای ورود به بازی امتحان کنید

Sm81  

سلام …. راستش من رزلوشن تمام بازی ها رو با رزلوشن کامپیوتر هماهنگ کردم یعنی الآن اکثر بازی ها روی ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ یا پایین تر تنظیم هستن اونایی هم که پایین ترن به این دلیل هست که رزلوشن ۱۹۲۰* ۱۰۸۰ رو ندارن…. بعد من خودم با این رزلوشن حدود ۲ ماه این بازی ها رو اجرا کردم بعد ۲ ماه این مشکل بوجود اومد. حالا من روش شما رو امتحان میکنم ببینم جواب میده یا نه…..بازم ممنون.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام وعرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
خیلی ممنونیم از لطف شما و کاربر عزیز samvnarges  اما تیم پشتیبانی به شما روش زیر را پیشنهاد میدهد ,
در ابتدا باید عرض کنم ایا شما اقدام به تعویض ویندوز کرده اید یا خیر؟ زیرا ذکر کردید اپدیت کردید ایا این اپدیت شامل تعویض کامل ویندوز بوده است یا خیر؟ در صورتی که ویندوز را تعویض کرده اید به صورت کامل و درایور های مربوطه را نصب کرده اید و باز هم این مشکل پا برجاست این مشکل ۹۹% از سخت افزار شماست که به احتمال زیاد کارت گرافیک یا CPU شما اسیب دیده است و توصیه میکینم به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر ان نکنید زیرا کوچک ترین اشتباه باعث میشود سیستم شما اسیب جدی ببیند و توصیه میکنیم سیستم را به فردی متخصص در زمینه سخت افزار سپرده تا قطعات داخلی سیستم را بر طرف کند .
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

Sm81  

ضمن عرض تشکر خدمت شما باید بگم که خیر … آپدیت ویندوز شامل تعویض کامل ویندوز نبوده و فقط آپدیت بوده…. خودم هم حدس میزدم که مشکل سخت افزاری باشد چون بعد از اجرای حتی بازی های ضعیف هم کارت گرافیک به شدت داغ میشه… باز هم از لطفتون متشکرم….

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

دوست عزیز حتما به شما توصیهمیکنم اول از همه ویندوز خود را تعویض کنید به صورت کامل و اگر مشکل شما رفع نشد اقدام به روش های سخت افزاری کنید .

باتشکر

Sm81  

شما چه ویندوزی رو پیشنهاد میدید؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

ویندوز ۱۰ بیلد ۱۹۰۳ یا ۱۹۰۹
ورژن Pro و یا Enterprise

Sm81  

تشکر…

سلام
برای اجرای بازی ویندوز هفت۶۴بیت رو نصب کنید
با تشکر