شبیه ساز اندروید

ADS


F._Kh 4 سال قبل

سلام
من بازی پابجی رو از خرداد بازی کردم و همه چی خوب بود که در اواسط مرداد ماه دچار مشکلی شد. مشکلش این بود که پس از پانزده دقیقه یا کمتر دچار تیک میشد و FPS پایین میاد و مثلا وقتی موس رو تکون میدادم یکم دیر تر جواب میداد. پیش یک فرد بردم و ایشون گفتن که پس بازی با شبیه ساز های اندروید پس از چند ماه به ویندوز آسیب می زنه در نتیجه باید ویندوز عوض شه. می خواستم نظر شمارو هم بپرسم. به نظرتون مشکل از ویندوزه؟؟
همه تنظیمات خود گیم اوپ و خود گیم درسته

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

ببینید شبیه ساز ها معمولا با حجیم شدن ویندوز دچار مشکل میشوند به این صورت که اگر ویندوز خود را کم کم با نصب و یا موارد مختلف پر کنید باعث میشود مقدار فضا , و رم برای شبیه ساز کم شود و طبعا به مشکلاتی این چنین بر خورد خواهید کرد که اگر توجه کنید در این مدت که ذکر کردید اپدیت های متعددی برای پابجی امده و این اپدیت ها بازی را حجیم تر و سنگین تر میکند و باعث میشود سیستم شما نیاز به حجم و رم بیشتری برای اجرای بازی داشته باشد مشکل fbs عموما از کمبود فضای هارد و گرافیک است که شما میتوانید با تعویض ویندوز ان را رفع کنید . 

همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.