%d8%b4%da%a9%d8%b3%d8%aa%d9%86-%d9%be%d8%b3%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%88%d8%b3

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزار%d8%b4%da%a9%d8%b3%d8%aa%d9%86-%d9%be%d8%b3%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%88%d8%b3
امیر 3 سال قبل

من مینی لب تاب دارم مارک Ne book تاچ بد هستش ویندوز پریده و میخام عوضش کنم ولی رمز داره بایوس و صاحب قبلی هم نمیدونه رمزشو هر کاری هم میکنم وارد صفحه ریپیر نمیشه الان لب تاب بازه چیکار کنم رمزش برداشته شع

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
در این مشکلات جدی که امکان آسیب وارد شدن به نرم افزار و یا سخت افزار را دارد , کمک گرفتن ا راه های اینترنتی زیاد توصیه نمیشود . 
ریست کردن رمز بایوس از طریق برداشتن جامپر مادربرد : نزدیک به باتری CMOS مادربرد می توان قطعات جامپر یا BIOS jumper را پیدا نموده و با استفاده از یک سیم کوتاه یا موچین برای چند ثانیه وصل نمایید که با این روش رمز بایوس تان ریست می شود .
ریست کردن باتری C-MOS جهت برداشتن رمز بایوس مادر برد : اول باتری و آداپتور برق ، به طور کلی منابع تغذیه ای که به لپ تاپ وصل شده است را جدا نمایید . در این حالت باید باتری را از قسمت پشت لپ تاپ جدا نمایید . در صورتی که باتری در قسمت پشت لپ تاپ وجود نداشت باتری CMOS که در طرف دیگر مادر برد موجود است را به مدت زمان ۵ ثانیه بر دارید . توجه نمایید که به جای باتری ، کانکتورها را با سیم بهم وصل نمایید .
بوت سیستم استفاده از سی دی Bootable یا DOS جهت ورود به خط فرمان: این سی دی که در هر مکانی یافت می شود و ممکن است سی دی نصب ویندوزتان هم Bootable باشد . حتی اگر شما DOS داشته باشید می توانید از آن استفاده نمایید . با استفاده از یکی از دو روش بالا دستورالعمل زیر را انجام دهید :
DEBUG
۰ ۷۰ ۷۱
۰ ۷۱ ۷۲
۰ ۷۲ ۷۳
Q
در هر خط با وارد نمودن عبارات بالا دکمهEnter  را زده سپس وارد خط بعدی شده و عبارت بعدی را وارد و Enter کنید تا به خط آخر برسید . با این کار خط رمز بایوس تان پاک می شود و باید سیستم را ریست و در صورت ورود از شما پسوردی خواسته نمی شود . 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی