صفحه آبی کامپیوتر

ADS


سینا 2 سال قبل

سلام
من مودم سیمکارتخور دی لینک مدل (DWM157) دارم سیمکارت همراه اول گذاشتم الان چندروز مودم از پورت USB که وصل میکنم صفحه آبی کامپیوتر میاد و عنوان کدش هم (KMODE EXCEPTION NOT HANDLED )مینویسه.راه حل این مشکل چیه؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
حتما اطمینان حاصل کنید که اولا درایورهای درست و متناسب با سخت افزار روی ویندوز نصب باشد و هم اینکه همه درایورها آپدیت باشند. مثلا اگر ویندوز شما آپدیت شده باشد شاید برخی درایورها دیگر با ویندوز سازگاری نداشته باشند و نیاز باشد که درایورهای جدیدتر و متناسب با ویندوز و سخت افزار را در سیستم نصب کنید. برای این منظور می توانید به وب سایت سازنده سخت افزارهای سیستمتان رفته و درایورهای مناسب، جدید و سازگار با سخت افزار و ویندوز را دانلود و در سیستم تان نصب کنید. روش دیگر این است که از هر طریقی که بدان اشراف دارید اقدام به آپدیت درایورها کنید. چنانچه با این روشها آشنایی ندارید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
با فشردن کلیدهای Windows key + q کادرSearch ویندوز باز می شود که عبارت Windows Memory Diagnostic را وارد و Windows Memory Diagnostic را اجرا کنید.
در پنجره شکل زیر Restart now and check for problems را انتخاب کنید.

برطرف کردن ارور KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED . آموزشگاه رایگان خوش آموز

پس از ریستارت RAM سیستم چک می شود و خطاهای احتمالی رم را بررسی می کند و دلایل احتمالی وقوع ارور را نمایش می دهد.

اگر هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمانممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.